×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، میادین و معابر منطقه با نصب پرچم‌های مزین به نام مولای متقیان (ع) آذین بندی و نورپردازی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری با اعلام این خبر گفت: در آستانه دهه ولایت به منظور ترویج فرهنگ نشاط مذهبی، طرح  نورپردازی و آذین بندی معابر و میادین منطقه  انجام شد.

او با بیان اینکه یادآوری وقایع و ارزش‌های تاریخی و مذهبی با بهره مندی از آثار هنری در فضاهای شهری و در طراحی منظر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: بدین منظور فضاسازی محیط شهری  ویژه دهه ولایت انجام شد.

او به اجرای آذین بندی معابر و میادین اشاره کرد و گفت: آذین بندی نوری در معابر و میادین اصلی منطقه از جمله اقدامات در این زمینه است.

معاون خدمات شهری منطقه ۲ با اشاره به اهتزاز ۴ تخته پرچم پایه بلند و  ۴۰۰ تخته پرچم پایه کوتاه  سبز و مزین به نام حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: این پرچم‌ها در بزرگراه‌های منطقه به اهتزار درآمده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches