×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۳ فروردین - ۱۴۰۰  
true
true
برگزاری ۴۰ نمایشگاه برای توسعه صادرات در دستور کاراست

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران اعلام کرد: برگزاری ۴۰ نمایشگاه برای صادرات به ۱۵ کشور همسایه به عنوان اولویت های صادراتی کشورمان، در دستور کار قرار دارد و ایده های جدیدی نیز مطرح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت، بهمن حسین زاده افزود: سال گذشته در مجموع ۷۵ نمایشگاه برگزار شد، در حالی که تا پایان امسال، برگزاری ۱۰۷ نمایشگاه در تقویم پیش بینی شده است.

حسین زاده اضافه کرد: رونق تولید برنامه محوری وزارت صنعت است و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها و حضور پررنگ آنها در حاشیه هر نمایشگاه در حال برگزاری، از سوی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در اولویت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: اختصاص فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه تقاضامحور به منظور ساخت داخل و قطعات ارزبر در کنار هر نمایشگاه مورد نظر قرار گرفته و در واقع در حاشیه هر نمایشگاهی، مجموعه نیاز آن نیز برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری نخستین نمایشگاه برای معرفی فرصت های صادراتی در چارچوب موافقتنامه اوراسیا در دستور کار شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران است و یک‌پنل اختصاصی در نمایشگاه اکسپو به هر یک از استان ها تخصیص خواهد یافت.

به گفته حسین زاده ، نمایشگاه های استانی باید در سایتهای اختصاصی و استاندارد نمایشگاهی در آن استان برگزار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false