×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری کارگاه آموزشی “تربیت مدرس پیشگیری اولیه از اعتیاد” در مدارس

اقتصادتهران: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش بر اساس مصوبه چهارمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری، نخستین کارگاه آموزشی “تربیت مدرس پیشگیری اولیه از اعتیاد” در مدارس را برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری اداره آموزش و پرورش با “سر فصل مهارت‌های زندگی” از هشتم تا یازدهم دی در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

فائقی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۳۲ نفر از معلمان منتخب که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند به همراه تعدادی از مسوولان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی از روز پنجشنبه هشتم دی در مرحله نخست با محوریت “رویکرد به نقش و جایگاه مهارت‌های زندگی در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و مهارت خود آگاهی” آغاز می‌شود.

به گفته فائقی دومین روز از این دوره آموزشی نیز جمعه نهم دی با موضوع ادامه مهارت خود آگاهی-مهارت همدلی، مهارت ارتباط موثر و مدیریت خشم” برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: روز شنبه دهم دی “کنترل استرس، مهارت حل مسئله” و یکشنبه یازدهم دی که آخرین روز از برگزاری این کارگاه آموزشی است علاقمندان “سبک های فرزند پروری و مهارت تاب آوری یا جراتمندی” را در این کارگاه آموزش فرا خواهند گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches