×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با موافقت ریاست محترم سازمان  پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در مرداد ماه  ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، نشر مدیریت دانش در حوزه مهارت آموزی، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملی و بین‌المللی، فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین‌المللی در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال، شناسایی چالش‌های امروز و فردای حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال و … از جمله اهداف برگزاری پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران در دو بعد ملی و بین المللی است.

به گزارش پیک مهارت آنلاین، پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران در محورهای تضمین کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد تقاضا محوری -چالش‌های نظام آموزشی کشور از تحصیل تا اشتغال – توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت ذینفعان –  فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی – مهارت آموزی، توسعه کارآفرینی، اشتغال در برنامه ششم توسعه- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات- مشاوره و هدایت آموزشی، رویکردی حیاتی در فرصت‌های شغلی- آینده پژوهی و باز اندیشی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد ملی و بین‌المللی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: امید است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازمانی بخصوص بخش خصوصی، مشابه سنوات گذشته شاهد برگزای هرچه باشکوه تر این همایش باشیم.

به گزارش پیک مهارت آنلاین، مهلت ارسال چکیده مقاله ۹۵/۲/۱۵، مهلت ارسال مقاله کامل ۹۵/۳/۳۱ و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال ۹۵ است.

این گزارش می‌افزاید: دبیرخانه همایش دفتر پژوهش وبرنامه ریزی سازمان می باشد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  نحوه مشارکت در برگزاری همایش با شماره ۳۲۵۱۹۷۲۷- ۰۲۶ تماس و در خصوص نحوه تنظیم و ارسال چکیده و مقاله کامل به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches