×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نشست مشترک پست و شرکت‌های طرف قرارداد سرویس تجارت الکترونیک

اقتصادتهران: در راستای توسعه سرویس تجارت الکترونیک و برون رفت از چالش های موجود نشست مشترک پست و شرکت های طرف قرارداد این سرویس برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت پست، روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه در راستای توسعه سرویس تجارت الکترونیک و برون رفت از مسایل و مشکلات فراروی این سرویس نشست مشترکی با حضور حی شاد مدیرکل ایجاد، توسعه و راهبری سرویس های نوین و جمعی از مدیران عامل شرکت های طرف این سرویس برگزار گردید.

در ابتدای این نشست حی شاد به ارایه عملکرد و وضعیت سرویس تجارت الکترونیک در سال گذشته پرداخت.

در ادامه وی با بیان این که سرویس تجارت الکترونیک برای شبکه پستی از سرویس های استراتژیک به شمار می رود افزود: شرکت پست رویکردهای جدیدی را درخصوص بهبود وضعیت کیفی و کمی این سرویس مهم و بهینه سازی زیرساخت های لازم اتخاذ نموده است.

وی همچنین اعمال برخی تغییرات در انعقاد قرارداد جدید و ایجاد زیرساخت های لازم جهت راه اندازی لجستیک در این سرویس را ضروری برشمرد  و گفت: توزیع مستقل که در فاز اول ۸ مرکز استان موسوم به PG8را شامل  می گردد و ارایه خدمات در این قالب به فروشگاه های زیرمجموعه شرکت ها از اهداف اداره کل سرویس های نوین در سال جدید می باشد.

حی شاد تاکید کرد: شرکت ها ملزم به ارسال اطلاعات سفارشات به سامانه گیت وی با تفکیک سفارشات اینترنتی و غیره می باشند.

تکیه بر افتتاح حساب و یا فعال سازی حساب در پست بانک های مستقر در واحدهای پستی سراسر کشور توسط شرکت ها، تسویه حساب آنلاین با استفاده از درگاه پرداخت و PSP طرف قرارداد، توصیه در جهت گیری و ارایه کالاهای با کیفیت بالاتر و کسب حداکثری رضایت مشتریان، پاسخگویی سریع به شکواییه های واصله و انتقال مشکلات به صورت متمرکز به این اداره کل به منظور ساماندهی هر چه بیشتر سرویس ،دیگر محورهای مطرح شده از سوی مدیرکل سرویس های ایجاد، توسعه و راهبری سرویس های نوین در این نشست بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches