×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی سامانه جامع تجارت در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی (سامانه جامع تجارت) مرتبط با کمیته پایش تولید و توسعه صادارات در این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ روح اله خزائی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه نمایندگان بیش از ۵۰ واحد تولیدی مستقر در محدوده منطقه حضور داشتند که فرآیند ثبت برنامه تولید در سال ۱۴۰۳ را در سامانه مذکور فرا گرفتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه جامع تجارت به منظور تسهیل در فعالیت های تجاری طراحی شده است؛ گفت: این سامانه با ایجاد یک درگاه واحد، ثبت برنامه تولید، اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی جهت تامین مواد اولیه و ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی در سال پیشرو را در اختیار این واحدها و فعالین این عرصه قرار خواهد داد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches