×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

اقتصادتهران: مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) گفت: در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای عموم مردم کشور، پس از این حراج‌های سازمان، جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه تدارکات الکتروینکی دولت برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «آرش عسکری» اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اموال تملیکی، نخستین حراج در سامانه منتشر شده و در حال برگزاری است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای این حراج ها این است که کالاها به صورت تکی فروخته می‌شود و تمامی آحاد مردم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی دراین مزایده‌ها شرکت کرده و با قیمت مناسب خرید خود را انجام دهند.

مدیر ستاد در خصوص هزینه ثبت نام برای شرکت در این حراج گفت: ثبت نام رایگان است و نیازی به دریافت گواهی امضا (توکن) هم نیست و علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده و ارسال پیشنهاد قیمت به صفحه نخست سامانه – بخش مزایده- لینک “حراج خرده فروشی اموال تملیکی” یا منوی “آگهی های عمومی” مراجعه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches