×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: در آستانه ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان با حضور حضرات حجج اسلام و المسلمین امرودی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، صادق زاده مشاور شهردار و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، ناصحی عضو و رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، دکتر نگهبان شهردار منطقه ۷، ائمه جماعات منطقه و اقشار مختلف مردم و نمازگزاران مسجد اعظم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ با حضور خیل عظیم مشتاقان و دلدادگان حرم امن الهی، مساجد، آئین افتتاح مسجد اعظم تهران برگزار و این مسجد آماده میزبانی از مهمانان خدا در ماه مبارک رحمت، ماه مبارک رمضان شد.

دکتر نگهبان در این مراسم با عرض خیر مقدم به نمازگزاران و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به مسیر طی شده در احداث مسجد اعظم تهران و تقدیر از تمامی دست اندرکاران گذشته و حال در ساخت این مسجد گفت: در مسیر ساخت مسجد اعظم تهران با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دکتر قالیباف شهردار تهران، حساسیت و توجه بسیاری به اصول معماری اسلامی-ایرانی شده است و در همین حال با تقویت ویژه اسکلت بندی و تمهیدات خاصی چون حسینیه، آشپزخانه، خانه عالم و خادم مسجد اعظم تهران به شهروندان گرانقدر و لایق منطقه ۷ تقدیم شد.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه مسجد اعظم جزو پروژه‌های ۷۷ گانه شهر تهران است، افزود: مساحت این مسجد دو هزار متر مربع و دارای۶ طبقه است که با گنبد در مرکز رواق اصلی طراحی و ساخته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches