×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دومین جشنواره نقاشی کودکان تهران

اقتصادتهران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ از برگزاری دومین جشنواره نقاشی کودکان در این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به فراگیری و شیوع بیماری کرونا، دومین مسابقه نقاشی شهر تهران ویژه کودکان از مهر ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه داشته که این مسابقه به صورت مجازی برگزار می گردد.

دولتی در ادامه عنوان کرد: جشنواره نقاشی کودکان تهران با عنوان “شهر ی که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم” بین کودکان و نوجوانان ۴-۱۴ سال برگزار می شود که آن‌ها می‌توانند تا پایان آبان ماه آثار خود را در به آدرس الکترونیکی farhangi.tehran.ir ارسال نمایند.

وی گفت: نسخه اصلی آثار ارسالی پس از داوری و انتخاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و همچون سال گذشته با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران آثار برگزیده در شهر تهران در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که در سال گذشته یک اثر از منطقه ۷ جزو آثار برتر انتخاب و در اکران عمومی بیلبوردهای شهری قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches