×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دوره آموزش فرهنگ ترافیک در سرای محلات منطقه۷

اقتصادتهران: رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری دوره‌های آموزش فرهنگ ترافیک در سرای محلات در راستای اجرای کمپین “آسمان آبی زمین پاک” خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نادیا طاری با اعلام این مطلب تصریح کرد: حفاظت از جان خود و دیگران با رعایت قوانین حمل و نقل، توقف صحیح در معابر عمومی و سد نکردن مسیر عبور دیگران، رعایت حقوق و اخلاق شهروندی در مقابل کودکان، بانوان، سالمندان و افراد کم توان و توجه به قوانین و دستورهای پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله سرفصل هایی است که در این کارگاه‌ها به شهروندان آموزش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت دراین کارگاه ها برای عموم آزاد است، گفت: معاینه فنی خودرو، توجه به استانداردسازی و نظارت کیفی در تولید وسایل نقلیه، حرکت بین خطوط، رعایت مقررات رفت و آمد در شب و رعایت اخلاق اسلامی و آیین جوانمردی در تمامی لحظات و موقعیت های رانندگی از دیگر مواردی است که در این کارگاه مطرح می شود.

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه ۷ با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی به منظور رعایت کردن قوانین راهنمایی رانندگی می‌تواند در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهر موثر باشد، افزود: اگر ما در جامعه بتوانیم قوانین راهنمایی رانندگی را نهادینه کنیم، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات و معضلات ترافیکی خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches