×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دوره آموزشی استقرار در طبیعت با همکاری مربیان نظامی

اقتصادتهران: سرفصل آموزشی «استقرار در طبیعت» به عنوان زیرمجموعه دوره آموزشی تربیت راهنمایان طبیعت گردی برای نخستین بار با همکاری مربیان نظامی ارتش در سطح حرفه ای برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان محمد علی فیاضی، مدیر کل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری و دبیر کمیته ملی طبیعت گردی با بیان این خبر گفت: دوره آموزشی «استقرار در طبیعت» به عنوان یکی از اصلی ترین سرفصل های آموزشی تربیت راهنمایان طبیعت گردی به شمار می آید که همواره در محوطه های طبیعی و در شرایط سخت انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه به کارگیری مربیان نظامی ارتش با هدف ارتقای کیفیت دوره آموزشی استقرار در طبیعت در دستور کار قرار گرفت؛ افزود: نیروهای متعلق به معاونت آموزشی نیروی «اجا» وابسته به تیپ ۶۵ «نوهد» ارتش با توانمندی و مهارت کامل همکاری در راستای آموزش متقاضیان راهنمایان طبیعت گردی را عهده دار شده اند.

فیاضی خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر افزایش کیفیت دوره آموزشی مذکور، انتقال تجربیات تخصصی، صرفه جویی در وقت و آموزش حرفه ای را به یاری تکاورهای ارتش سبب شده است و از آنجاییکه فنون مربوطه در اقلیم های متفاوت ویژگی های خاص خود را دارد؛ لذا تنوع بخشیدن به سرفصل های تعریف شده در اقلیم های متفاوت در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر کمیته ملی طبیعت گردی ادامه داد: همچنین کاهش اصطکاک با جامعه محلی و نیز هزینه های اجرایی آموزش نیز از جمله سایر دستاورهای تعامل حاصل به شمار می آید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موسسه طبیعت گردی ارسباران از این امکان بهره مند شده است، گفت: این اقدام به عنوان یکی از برنامه های اجرایی کمیته ملی طبیعت گردی تداوم خواهد داشت و سایر موسسات نیز می توانند از این امکان بهره مند شوند.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches