×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشنواره مسابقات بومی و محلی در پایتخت

اقتصادتهران: قطب تفریحی گردشگری تهران مرداد ماه امسال میزبان جشنواره بومی محلی ویژه بانوان است. این جشنواره با مشارکت و حضور تمامی ادارات، سازمان‌ها و شهروندان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « این جشنواره از ۱۷ مرداد آغاز شده و تا ۲۶ مرداد ادامه خواهد داشت. ایستگاه‌های ۴۰ گانه تندرستی بانوان واقع در محله های منطقه، محل برگزاری این جشنواره است که با هدف ایجاد شادی و نشاط روحی و احیای بازیهای سنتی و بومی از سوی اداره تربیت بدنی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می شود.»

جشنواره بازی های بومی محلی با برگزاری مسابقات و بازیهای ماندگار از دوران کودکی همچون لی لی، طناب کشی، طناب زنی و … برگزار می شود و بانوان می توانند بصورت خانوادگی و با همراهی دیگر اعضای خانم خانواده و یا بصورت انفرادی در آن شرکت کنند. این بازیها از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح تاریخهای اعلام شده، همزمان با جشنواره بازیهای بومی و محلی، مسابقات آمادگی جسمانی و شنا ویژه بانوان نیز در منطقه برگزار خواهد شد که در پایان برگزاری آن، از برگزیدگان مسابقات تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches