×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشنواره تابستان در بوستان‌های منطقه۷

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۷ از برپایی جشنواره تابستان در بوستان‌های سطح منطقه با هدف پر کردن اوقات فراغت شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: جشنواره تابستان به مدت ۶۰ روز با اجرای نواحی پنجگانه و مشارکت مدیر محلات در بوستان های بزرگ نواحی برپا می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره بزرگ متشکل از جشنواره‌ها، مسابقات و برنامه‌هایی متنوعی است،گفت: هر ۱۵ روز یکبار این جشنواره در بوستان های سطح منطقه  به طور متمرکز برنامه های متنوع و شادی اجرا می‌شود.

به گفته شهردار منطقه ۷ غرفه های سلامت، ورزش، آموزش، شمسه، تهرانگردی، خیرین، حجاب وعفاف، قرآن بخوانیم و جایزه بگیریم و… از جمله ویژه برنامه هایی است که در این طرح اجرا می شود.

وی تصریح کرد: بوستان های توکلی، اندیشه، قصر، سپیدار و شهید آوینی از ساعت ۱۷ تا قبل از نماز مغرب و عشاء پذیرای شهروندان است.

دکتر نگهبان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره تابستانی باعث ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر می شود، خاطرنشان کرد: این اقدام فرهنگی با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس و با هدف جلوگیری از اتلاف زمان جوانان و نوجوانان همچنین کودکان اجرا می شود.

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقات تفریحی و فرهنگی در ۵ مدرسه منطقه و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان  برگزار می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches