×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

رییس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ گفت: ۲۲۰ گفتمان دینی به مناسبت ماه رمضان در مساجد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت الاسلام حسین علی قمری با بیان اینکه این گفتمان ها با محوریت قرآن و احکام شرعی اجرا شدند گفت: گفتمان ها در قالب مراسم های سخنرانی بیش از ۱۵۰ مبلغ و مبلغه، مراسم های عزاداری ایام خاص رمضان، حلقه های معرفتی و مشاوره برگزار شد.

وی افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تبلیغات اسلامی کبودراهنگ در تلاش است این گفتمان‌های دینی را به شکل هدفمند و با برنامه در مناسبت های مختلف و در مناطق مختلف شهرستان برگزار کند.

قمری نیا در ادامه، از فعالیت موسسات و خانه های قرآنی در راستای برگزاری گفتمان ها خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی و هماهنگی لازم با مدیران مؤسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی برای برگزاری گفتمان دینی در ماه رمضان در جلسات متعدد انجام قبا از ماه رمضان شده است.

رییس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ هدف از اجرای این برنامه ها و گفتمان ها را ترویج و تبیین مسائل فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به ویژه قرآن و احکام را در بین مردم به ویژه جوانان اعلام کرد.

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches