×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نمایشگاه مجازی بورس، بانک و بیمه انتظارات مشتریان را برآورده نمی‌کند

اقتصادتهران: در حالی کم‌تر از یکماه به زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه باقی مانده که هنوز بسیاری از شرکت‌ها نمی‌دانند که آیا نمایشگاه قرار است به صورت فیزیکی باشد یا مجازی و اگر مجازی باشد آیا حضور پیدا خواهند کرد یا خیر!

به گزارش اقتصادتهران، طبق برنامه ریزی مجری برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، این نمایشگاه طبق قرارهای قبلی قرار است از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شود که البته برگزاری فیزیکی آن در صورت مثبت شدن شرایط حضور فیزیکی است که ستاد ملی کرونا در این خصوص تصمیم نهایی را اعلام می‌کند. اما آنچه از شواهد پیداست این است که شرکت‌های بورسی و بانک‌ها تمایلی به برگزاری نمایشگاه آن هم به صورت مجازی نداشته و فقط این وسط شرکت‌های بیمه باید تکلیف خود را مشخص کنند. البته بانک‌ها توافق ضمنی برای حضور در نمایشگاه آنلاین دارند اما از آنجا که هریک به صورت جزیره‌ای عمل کرده و شورایی وجود ندارد که نظرات در آن جمع بندی شود بنابراین فقط در این میان شرکت‌های بیمه باقی می‌مانند که آن‌ها هم به توافق حداکثری برای حضور در نمایشگاه فیزیکی نرسیده‌اند و بر روی برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین تا حدودی متفق القول‌ترند. اما داستان باز هم به اینجا ختم نمی‌شود به طوری که اگرچه بسیاری از شرکت‌های بیمه قول و قرار برای حضور در نمایشگاه مجازی داشتند و برنامه ریزی برای آن انجام داده بودند اما هنوز هم برای اجرای این تصمیم مرددند.

نکته قابل اهمیت در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی و بالاخص نمایشگاه بورس، بانک و بیمه آن است که تقریباً تمام شرکت‌کنندگان در آن به درجه‌ای از یقین برای بازدهی مثبت نمایشگاه دست نیافته‌اند. به بیان دیگر استدلال بسیاری از شرکت‌کنندگان برای حضور آنلاین در نمایشگاه به میزان بازخورد نمایشگاه و نیز اثر بخش بودن آن معطوف است. این امر وقتی اهمیتش دو چندان می‌شود که بحث هزینه‌های حضور در نمایشگاه آنلاین به میان آید. بدون شک هزینه‌ شرکت در نمایشگاه آنلاین یکی از مقوله‌های مهم در برپایی آن است زیرا مدیران عامل شرکت‌ها و سهامداران در ابتدا باید از بابت میزان اثر بخشی نمایشگاه آنلاین مطمئن شوند تا خود را برای شرکت در نمایشگاه آماده کنند. بنابراین شرکت در نمایشگاه مجازی بدون در نظر گرفتن هزینه آن محلی از اعراب ندارد و بحث هزینه ثبت نام یکی از ملاک‌های اصلی در برپایی و شرکت در نمایشگاه مجازی به شمار می‌رود.

نکته بعدی روند و درصد بازدید از نمایشگاه‌ آنلاین است که شرکت‌های بیمه را برای حضور در آن مردد کرده است. شرکتی که برای نمایش محصولات خود و ارائه توضیحات به بیمه گذاران به دنبال محلی برای عرضه خود است به طور حتم، نمایشگاه آنلاین را محل مناسبی برای رسیدن به این هدف نمی‌بیند. انجام ملاقات‌های حضوری مدیران ارشد در غرف نمایشگاه فیزیکی، ارائه خدمات و سرویس‌های مورد نظر و نیز رونمایی از آخرین دستاوردها همگی در سایه برپایی نمایشگاه فیزیکی برای بسیاری از شرکت‌های بیمه معنا پیدا می‌کند و از همین رو به نظر می‌رسد تا یک بار نمایشگاهی به صورت آنلاین برای این صنعت برگزار نشود، به سختی می‌توان مدیران شرکت‌های بیمه را برای هزینه کردن و حضور در نمایشگاه‌ آنلاین مجاب کرد.

این در حالی است که در مدت باقی مانده، تاکنون تکلیف برپایی این نمایشگاه مشخص نیست و گردانندگان آن نیز در انتظار شرکت‌کنندگان از یکسو و مصوبات و تصمیمات ستاد ملی کرونا از سوی دیگر به سر می‌برند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches