×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره و جواهر

ششمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌‌ سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش موج، مسعود عطاریان، دبیر اجرایی برگزاری این نمایشگاه، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات و ماشین‌آلات و تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات و آشنایی با چرخه این صنعت؛ یعنی اکتشاف،‌استخراج، فراوری و طراحی و تولید است.

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا گفت: ‌۱۲۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی از سه کشور ترکیه، تایلند و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: این نمایشگاه در ۱۰ هزار متر مربع فضای سرپوشیده و توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران برگزار می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches