×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی پردیس‌های ۶ گانه خورشید ولایت

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران به بیست و ششمین مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: علاوه بر پردیس‌های ۶ گانه خورشید ولایت مستقر در مرقد مطهر، دو پردیس ویژه در شمال و جنوب تهران در مسیرهای منتهی به جماران و مرقد امام به ارائه خدمات فرهنگی به زائرین می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری تهران به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه های اجرایی را با هدف به معرفی وجوه شش گانه رهبری حضرت امام خمینی (ره ) مشتمل بر مکتب امام، خط امام عصر امام و علم امام، استمرار و امداد وجوه شش گانه مدیریت حضرت امام خمینی (ره) در دوره زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارائه خدمات و محصولاتت فاخر با محوریت سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مدیریت کارآمد اسلامی، توجه ویژه به پاسداشت ایام نورانی ماه شعبان المعظم با محوریت مناجات شعبانیه به عنوان یکی از ادعیه مورد تاکید و توجه امام راحل (ره)، انسجام عملی و هم افزایی در وادهای مختلف شهرداری به منظور ارائه خدمات شایسته به زائرین عزیز حرم مطهر، هماهنگی و همکاری کامل و مستمر با ستاد ارتحال معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مستقر در حرم مطهر تدارک دیده است.

 برپایی پردیس‌های ۶ گانه فرهنگی با عنوان خورشید ولایت در حرم مطهر امام خمینی(ره)

وی از برپایی پردیس های ۶ گانه فرهنگی با عنوان خورشید ولایت حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مناطق ۲۲گانه با هماهنگی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران به صورت متمرکز نسبت به برپایی ۶ پردیس با عنوان خورشید ولایت به معرفی وجوه شش گانه رهبری حضرت امام خمینی (ره) مشتمل بر مکتب امام، خط امام، هنر امام، عصر امام، فتح الفتوح امام و علم امام می پردازند.

امرودی اعلام کرد: در پردیس مکتب امام شاخصه ها و مولفه های مکتب امام (ره) با محوریت ابعاد شخصیت، رفتار و سبک زندگی امام راحل(ره) معرفی می شود که از سوی مناطق ۷و ۱۲ و ۱۳ در شمال شرقی حرم مطهر برپا می شود.

وی ادامه داد: پردیس هنر امام با رویکرد مقاومت اسلامی از سوی مناطق ۲و ۴و ۱۹ با تاکید بر ولایت مطلقه به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره) برپا می شود. همچنین پردیس خط امام نیز با توجه به تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر عرصه جنگ نرم به تشریح فعالیت های افسران جنگ نرم و مبارزه با جنگ نرم برای مردم و بویژه جوانان می پردازد که در برپایی آن مناطق ۳و ۱۷ و ۹ همکاری دارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: پردیس عصر امام نیز از سوی مناطق ۶، ۱۰ و ۱۱ و ۱۶ برپا می شود و با رویکرد آرمان قدس شریف، نقش ویژه بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و صحنه‌های دفاع از آرمان های نظام اسلامی را تشریح خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: پردیس فتح الفتوح امام نیز با رویکرد مدافعان حرم و موضوع ترویج وتعمیق روحیه ایثار و شهادت و مقاومت با همکاری مناطق ۵و ۴ و ۱۸ و پردیس علم امام نیز با رویکرد دفاع از مستضعفان و استکبارستیزی راجع به مردم عراق، یمن و سوریه در خصوص استمرار و امتداد مکتب امام در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی مناطق ۸ و ۱۵ و ۲۱ و ۲۲ برپا می شود.

به گفته امرودی، فعالیت های محتوایی این پردیس ها توسط خانه های سرای محلات از جمله خانه‌های رسانه و فضای مجازی، خانه ی هنر و ادبیات، خانه ی قرآن و عترت، خانه ی رفاه و خدمات اجتماعی، خانه سلامت و محیط زیست، خانه ی دوام و ایمنی، خانه ی کار آفرینی و توانمند سازی، خانه ی علم و زندگی، خانه ی ورزش طراحی و اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches