×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی همایش بزرگ دوچرخه سواری در پردیس تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس

تهران اکونومی: ۵۰۰ شهروند تهرانی همزمان با پنجمین روز از هفته هوای پاک، در پردیس تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس رکاب زدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این برنامه که ساعت ۹ صبح روز جمعه با حضور تعداد زیادی از شهروندان برگزار شده بود، حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان حاضر، در پارکینگ غربی این مجموعه زیبای تفریحی گردشگری دوچرخه سواری کردند.

قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ نیز که در این مراسم شرکت کرده بود، هدف از برگزاری همایش دوچرخه سواری در دریاچه شهدای خلیج فارس،ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه بعنوان وسیله حمل و نقل پاک عنوان کرد و گفت: « لازم دیدیم با برگزاری چنین همایشی، فرهنگ بکارگیری دوچرخه را دست کم برای طی مسافتهای کوتاه بجای استفاده از خودرو، ترویج کنیم. دلیلی دیگر برپایی همایش دوچرخه سواری گسترش و ایجاد فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تحت عنوان “خط سفید” است و اینکه یاد بگیریم رعایت قوانین و مقررات باعث کاهش آلودگی هوا و بالا بردن ضریب ایمنی شهروندان در حین رانندگی خواهد شد. »

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه همزمان شدن این همایش با برگزاری مسابقه فوتبال میان تیمهای ایران و عراق، موجب شد، علاقه مندان کمتر از آنچه که مورد انتظار بود، در همایش دوچرخه سواری شرکت کنند، افزود:« با این حال پیش بینی ها و تدارکات لازم از سوی شهرداری منطقه ۲۲ برای استقبال از علاقه مندان به حضور در این همایش صورت گرفته بود و استقبال خوبی هم از این همایش بعمل آمد. »

شهردار منطقه ۲۲ در پایان گفت: « منطقه ۲۲ از جمله مناطقی است که بحث احداث و توسعه پیستهای دوچرخه سواری را بویژه در فضاهای بزرگ تفریحی گردشگری همچون بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس در دستور کار قرار داده است و سعی می کند در ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه بعنوان وسیله حمل و نقل پاک، نقش کوچکی داشته باشد. »

در این همایش افزون بر شهردار منطقه ۲۲ و برخی از همکارانش در معاونتها و ادارات مختلف، آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز حضور داشت. برپایی غرفه های مختلف برای کودکان و نوجوانان و استیج با اجرای برنامه های شاد نیز بخش دیگری از این برنامه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches