×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشنواره بزرگ زمین پاک در شمال شرق تهران

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ از برپایی جشنواره بزرگ زمین پاک در شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی، با اعلام برنامه های این هفته در سطح منطقه اظهارداشت: هفته زمین پاک با هدف افزایش آگاهی و حفظ محیط زیست کره زمین از ۲ تا ۸ اردیبهشت ماه در محلات ۲۰ گانه منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ زمین پاک بیان داشت: این جشنواره با موضوع کاهش تولید زباله و اهمیت تفکیک پسماند روز چهارشنبه، ‌۲اردیبهشت‌ماه در محل آمفی تئاتر سرای محله شمیران نو برگزار می‌شود.

ناصحی در ادامه به پاکسازی معابر محلات شیان و لویزان اشاره کرد و افزود: این مراسم روز جمعه،‌۴ اردیبهشت ماه با حضور شهروندان، NGOها و گروه‌های فعال محیط زیست برگزار می شود که البته اطلاع رسانی آن از قبل با همکاری اداره بازیافت منطقه صورت گرفته است،‌ همچنین توزیع کیسه‌های زیست تجزیه پذیر در بین شرکت کنندگان این طرح از سایر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

معاون امور شهری منطقه ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک دراین ایام، اجرای مراسم پاکسازی محله دربند با همکاری کارمندان ستادی است که روز پنجشنبه سوم اریبهشت ماه صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری ١٠کارگاه آموزشی با موضوع زمین پاک در طول این هفته در سطح منطقه، اضافه کرد: این کارگاه‌ها با حضور آموزشگران محیط زیست و بازیافت دایر می‌‌شوند.

ناصحی افزود: برپایی جشنواره زمین پاک ویژه کودکان و بانوان در بوستان الغدیر از دیگر برنامه‌های این هفته است که شامل پیاده روی جمعی، آموزش‌های زیست محیطی و بازیافتی، مسابقه نقاشی زمین پاک و …اردیبهشت ماه در محل این بوستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، برپایی مراسم بازدید از باغ پرندگان و برگزاری دوره های آموزش پرسنلی به مراه ارائه گواهینامه پایان دوره از دیگر برنامه‌های شاخص منطقه خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches