×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بروز رسانی تجهیزات ۵۴ فرودگاه کشور

اقتصادتهران: مدیر کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها از خرید دستگاه‌های جدید برای تجهیز و بروز رسانی ۵۴ فرودگاه کشور خبر داد.

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، محمد امیرانی اظهار داشت: دریک سال گذشته نصب ۱۱ دستگاه رکوردر داخلی در فروگاه‌های کشور و به روزکردن ۱۰ دستگاه دیگر، خرید ۶۵۰ ترمینال ترانگ برای ۵ فرودگاه، رفع BTS فرودگاه امام خمینی(ره)، تجهیز فرودگاه‌های مختلف به ۴۰۰ دستگاه بیسیم AM  و FM و نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ خارجی در فرودگاه آبادان صورت گرفت.

وی با ابراز خرسندی از اینکه انجمن متخصصان الکترونیک هواپیمایی چند روز قبل به‌صورت رسمی به‌عنوان شصت و دومین عضو اتحادیه IFATSEA معرفی شد، افزود:طی یک سال گذشته موفق به نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه ایکس ری و ۲۵ دستگاه گیت وی شدیم،  همچنین از ۳۶۲ دستگاه ایکس ری،  ۳۶۰ دستگاه گیت وی و حدود ۵۰۰دستگاه فلزیاب دستی تعمیر، نگهداری و پشتیبانی کردیم.

به گفته وی خرید ۵۰ دستگاه گیت وی و ۵۰ دستگاه ایکس ری برنامه‌ریزی‌شده و با حمایت اعضای هیات مدیره خریداری می‌شود.

امیرانی درباره سیستم‌های ارتباطی فرودگاهی توضیح داد: در این مدت ۱۶۰ دستگاه رادیو فرستنده و گیرنده برای نصب در ایستگاه‌های RCAG خریداری شد که در فرودگاه‌های چابهار و اصفهان نصب و راه‌اندازی شد همچنین به دلیل مشکلات در پوشش فرکانسی مجبور به جابجایی ایستگاه‌هایی مانند ایستگاه اصفهان شدیم.

وی بابیان اینکه با توجه به افزایش پروازهای ورودی و خروجی کشور، مجبور شدیم تعداد سکتورها را در برخی از ساعات شبانه‌روز از ۷ به ۱۱برسانیم، اضافه کرد: طی تعاملی با شرکت‌های داخلی کوشیدیم از دستگاه‌های سوئیچینگ داخلی استفاده کنیم که از این سیستم‌ها در ۵فرودگاه ایلام، اردبیل، بیرجند، گرگان و لارستان بهره بردیم.

امیرانی یادآور شد: در یک سال گذشته نصب ۱۱ دستگاه رکوردر داخلی در فرو گاه‌های کشور و به‌روز کردن ۱۰ دستگاه دیگر، خرید ۶۵۰ ترمینال ترانگ برای ۵ فرودگاه، رفع BTS فرودگاه امام خمینی (ره)، تجهیز فرودگاه‌های مختلف به ۴۰۰ دستگاه بیسیم AM  و FM و نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ خارجی در فرودگاه آبادان صورت گرفت،  برای نصب ۲ دستگاه سوئیچینگ برج اپروچ در فردگاه‌های مهرآباد و شیراز هم برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه با نصب سامانه VSAT مشکل قطعی ارتباط به کمترین میزان رسیده است، گفت: در این مدت توانستیم سیستم ارتباط مستقیم با بغداد را پس از ۲۰ سال برقرار کنیم همچنین زیرساخت شبکه‌ای ATM را نیز تکمیل کردیم.

این مدیرکل افزود: در حوزه تجهیزات نظارتی یا راداری اقداماتی چون خرید رادار فرودگاه بندرعباس با حمایت مدیران شرکت به سرانجام رسید و تا۱۸ ماه آینده آماده استفاده می‌شود.

وی گفت: سال گذشته در بحث تجهیزات ناوبری ۳ دستگاه ILS فرودگاه‌های بوشهر، بجنورد و آبادان را نصب کرده و به بهره‌برداری رساندیم. ضمن اینکه DVOR فرودگاه اصفهان و VOR فرودگاه شاهرود را نصب و ۳ دستگاه ILS برای فرودگاه‌های گرگان و یزد، ساری خریداری کردیم.

امیرانی بیان کرد: تاکنون فرودگاه مهرآباد کمترین اختلالی در ارائه سرویس نداشته است،  فرودگاه امام خمینی (ره) هم پس از جابجایی انجام شده با مشکلاتی در تأمین تجهیزات مواجه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches