×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه یکسان سازی حقوق بازنشستگان به صورت جدی دنبال می شود

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش در جهت یکسان سازی حقوق بازنشستگان را از راهبردی ترین برنامه های دولت و این وزارتخانه در جهت برقراری عدالت اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا علی ربیعی روز پنجشنبه در جمع بازنشستگان شهرستان ملکشاهی با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی قدرت خرید این قشر گفت: من این موضوع را به عنوان مسئله مطرح کردم و پیگیر رفع این مشکل هستم.

وی افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان و تلاش در جهت کاهش این شکاف را بطور جدی در دولت و مجلس پیگیری خواهم کرد.

وزیر رفاه تاکید کرد: امسال نیز با توجه به اینکه پرداخت بدهی دولت به صندوق‌ها در برنامه دولت نبود، تلاش کردیم و برای آن بودجه اختصاص دادیم.

ربیعی یادآور شد: اگر از من بپرسید این اقدامات کافی است، می گویم خیر، ولی باید جهت را درست ترسیم کنیم و راه را ادامه دهیم.

وی گفت: هر زمان که بخواهید برای شما وقت خواهم گذاشت. من نه تنها حرف شما را گوش می دهم، بلکه می شنوم، به شما حق می دهم و امور شما را پیگیری می کنم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره تبعیض و ناعادلانه بودن توسعه منطقه ای اظهار کرد: باید مناطق کمتر توسعه یافته مثل شهرستان ملکشاهی در اولویت اعتبارات و تسهیلات قرار گیرند.

ربیعی خاطرنشان کرد: باید از استعدادها و ظرفیت های ملکشاهی به بهترین شکل ممکن در جهت ایجاد فرصت های تولید و اشتغال استفاده کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: شهرستان ملکشاهی دارای ظرفیت های خوبی در حوزه کشاورزی و دامداری است و در این زمینه نیز سرمایه گذاری های صورت گرفته اما به دلیل نبود زنجیره تولید و مصرف و صنایع تبدیلی باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شده است.

سلام امینی افزود: مشکل اساسی این شهرستان و حتی استان بیکاری و نبود کسب و کار های پایدار است که امیدورایم با ایجاد کارگاه های وابسته به دولت زمینه رونق تولید و اشتغال در شهرستان فراهم شود.

فرماندار ملکشاهی نیز در این مراسم با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران شهری روستایی گفت: خوشبختانه روند توسعه شهرستان مثبت و رو به رشد است.

محمد تاسمه افزود: این شهرستان ظرفیت های بزرگی در حوزه دامداری، کشاورزی، باغداری، زنبور داری و مرغداری دارد و توانسته قطب تولید گوشت سفید و قرمز، میوه، عسل و دیگر فرآورده های کشاورزی باشد.

وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید ۲ پروژه مهم و اثرگذار در حوزه آبرسانی و احداث دی کلینیک آغاز شده که امیدواریم با نگاه مثبت استاندار و نمایندگان مجلس روند احداث این پروژه به اتمام برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches