×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه پیش بینی شده بیمه البرز کامل محقق شد

اقتصادتهران: گردهمایی بررسی عملکرد سال ۱۳۹۹ شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت در گردهمایی بررسی عملکرد سال ۱۳۹۹، گفت: متاسفانه سال جاری به دلیل پاندمی کرونا سال سخت و پرالتهابی برای کل جهان بود اما برای کشور عزیزمان سخت تر بود چون علاوه بر تنگناهای به وجود آمده بر اثر کرونا مشکل تحریم‌های ظالمانه اقتصادی را هم داشتیم و همه صنایع از جمله صنعت بیمه دچار مشکل شدند.

وی با بیان این که با وجود تمامی مشکلات مذکور بیمه البرز در سال ۹۹ عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: خوشبختانه با تلاش مدیران و کارکنان،‌ توانستیم برنامه پیش بینی شده را محقق سازیم.

مدیرعامل بیمه البرز اصلاح ساختار سازمانی شرکت به منظور چابک سازی و تسهیل ارتباط با مشتریان، تهیه، تصویب و ابلاغ طرح معماری یکپارچه شعب، اصلاح و ارتقای زیرساخت و معماری شبکه شرکت، مدیریت بهینه وجوه و کسب بازده سرمایه گذاری مطلوب، راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و خط تلفن چهار رقمی و آماده سازی زیرساخت های فروش اینترنتی را از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و گفت: تحول دیجیتال از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه البرز در سال آینده خواهد بود.

وی بر لزوم افزایش فروش بیمه‌های زندگی تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تحول دیجیتالی که در شرکت رخ داده و بهبود زیرساخت‌ها، به نتایج مطلوبی در فروش بیمه‌های زندگی برسیم.

وی ادامه داد: بیمه البز در سال ۹۹ جزو پنج شرکت بیمه‌ای بود که از عملیات بیمه‌گری هم سود کسب کردیم که حاکی از عملکرد خوب مدیریت‌های فنی شرکت است.

پورکیانی توضیح داد: حفظ سهم بازار از بخش سودده، بهبود فرآیندهای فروش، مدیریت بهینه منابع انسانی و مدیریت بهینه منابع مالی از دیگر اولویت‌های بیمه البرز در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

مدیرعامل بیمه البرز تاکید کرد: برای بهبود فرآیندها و کسب موفقیت باید بتوانیم سریع ببینیم، بشنویم، تحلیل کنیم،‌ درک کنیم،‌ تصمیم بگیریم، ‌عمل کنیم و سریع هم بازخورد بگیریم چون عصر کنونی عصر دیجیتال است و همه فرآیندها به سرعت در حال تحول و تغییر هستند و اگر سرعت عمل لازم را در انجام فرآیندها نداشته باشیم شرکت به موفقیت مطلوب مورد نظر نخواهد رسید.

وی درباره عملکرد سال ۱۳۹۹ بیمه البرز توضیح داد: حق بیمه تولیدی سال ۹۹ خوشبختانه نسبت به سال ماقبل آن، ۳۵ درصد رشد داشت. همچنین میزان بدهکاران حق بیمه نسبت به سال گذشته، ۱۸٫۷ درصد کاهش یافت که به خاطر عملکرد خوب کمیته بدهکاران حق بیمه از اعضای این کمیته قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: روند نسبت خسارت طی شش سال گذشته روند رو به بهبود داشته است.

پورکیانی با بیان این‌که ۸۳ درصد پورتفوی شرکت توسط شبکه فروش غیرمستقیم جذب می شود، گفت: نمایندگان جزو ارکان اصلی شرکت هستند و مشکلاتشان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

به گفته نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز بیمه‌نامه‌های تمدیدی یکی از شاخص‌های بسیار مهم در عملیات بیمه‌گری است و باید به طرق مختلف مشتریان را وفادار سازیم.

احمد صفرزاده، معاون فنی شرکت بیمه البرز نیز در این گردهمایی،‌ اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ سال جنگ تمام عیار برای ایران بود چون شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان تمام فعالیت‌های اقتصادی را در تنگنا قرار داد اما خوشبختانه به خاطر عملکرد حرفه‌ای و اعتبار بیمه البرز نزد مشتریان و با تلاش تمام کارکنان توانستیم این شرایط را به خوبی پشت سر بگذاریم و در پایان امسال،‌ صد درصد برنامه پیش‌بینی شده محقق شد.

وی ادامه داد: تحول دیجیتال و تحول منابع انسانی از موضوعات و دغدغه های اصلی شرکت در سال آینده است. در عین حال باید به سرعت ارایه خدمات،‌ کیفیت خدمات و دسترسی آسان و انعطاف‌پذیری در تعامل با مشتریان را توجه ویژه داشته باشیم.

وی تاکید کرد:  کارکنان بیمه البرز افرادی متخصص و کارآمد هستند و باید با تصویب و اجرای برنامه‌های لازم، انگیزش همکاران به ویژه درخصوص پرورش نیروی حرفه‌ای را افزایش دهیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches