×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه های نوروزی بیمه ایران اعلام شد

برنامه های نوروزی بیمه ایران اعلام شدپولی مالی ـ شرکت سهامی بیمه ایران به منظور تامین رفاه بیمه گذاران در دوره نوروز، فعالیت ویژه تدارک دیده و شعب برگزیده و مراکز پرداخت خسارت آن آماده ارائه خدمات می باشند.

شرکت سهامی بیمه ایران به منظور تامین رفاه بیمه گذاران در دوره نوروز، فعالیت ویژه تدارک دیده و شعب برگزیده و مراکز پرداخت خسارت آن آماده ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران و پشتیبانی زیان دیدگان اتومبیل و اشخاص هستند.

طرح کشیک نوروزی بیمه ایران همزمان با آغاز تعطیلات سال جدید از روز پنجشنبه آغاز می شود و تا پانزدهم فروردین ادامه می یابد.

در این طرح شعب ونمایندگی های خسارت بیمه ایران در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای مانند صدور بیمه نامه و پشتیبانی پرداخت خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان خواهند بود.

همچنین برای تامین رفاه و امنیت مسافران نوروزی درقالب این طرح تعدادی از نمایندگان برگزیده این شرکت ، در مبادی ورودی مراکز استان ها و شهرها درمحل های مشخص مستقر می شوند و برای صدوربیمه نامه شخص ثالث برای بیمه گذارانی که به هر دلیل نتوانسته اند بیمه نامه شخص ثالث خود را تجدید کنند ، اقدام خواهند کرد.

همزمان با آمادگی مراکز پرداخت خسارت بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه برای ارائه خدمات، مسئولان بیمه های اشخاص این شرکت نیز به منظور صدور معرفی نامه به مراجع درمانی طرف قرارداد با این شرکت فعال هستند و خدمات حمایتی مورد نیاز بیمه گذاران متقاضی استفاده از خدمات بستری و درمانی را ارائه خواهند کرد.

بیمه گذارانی که در این روزها به خدمات بستری بیمه‌های درمانی نیاز دارند،می‌توانند به شعب صدورمعرفی‌نامه این شرکت در تهران و مراکز استان مراجعه و معرفی‌نامه بستری به بیمارستان‌های طرف قرارداد را دریافت کنند و از این خدمت بهره‌مند شوند.

افزون بر این ، بیمه گذاران برای دریافت آخرین اطلاعات شعب پرداخت خسارت اتومبیل می توانند با شمار های ۰۹۱۲۳۱۵۴۲۷۸-۰۹۱۲۴۱۰۸۱۰۴-۰۹۱۲۳۲۶۱۷۵۲-۰۹۱۲۶۸۹۲۰۰۴ تماس بگیرند.

همچنین کارشناسان درمان این شرکت نیز درمرکز پاسخگویی و رسیدگی به امور درمان پاسخگوی متقاضیان درشماره های ۸۸۷۲۳۱۹۰ تا ۵ و شماره ۰۹۱۹۸۱۱۴۲۱۲ هستند.

فهرست شعب اصلی پرداخت خسارت درشهر تهران به این شرح معرفی می شود:

– مرکز پرداخت خسارت بعثت،بزرگراه بعثت جنب انبار روغن نباتی، تلفن: ۵۵۳۰۲۹۱۲ تا ۱۴

– مرکزپرداخت خسارت شعبه ممتاز شرق،سه راه تهرانپارس، ابتدای جاده آبعلی،تلفن:۷۷۸۸۳۱۸۳ و ۶

– مرکز پرداخت خسارت شعبه ممتاز غرب،کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص جنب بانک تجارت،تلفن:۴۴۱۹۵۸۳۱ تا ۶

– مرکز پرداخت خسارت مجتمع دکترفاطمی، خیابان فاطمی روبروی وزارت کشور،تلفن: ۸۸۹۸۸۹۱۴ تا ۱۷

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches