×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه های راهبردی بانک توسعه تعاون تشریح شد

برنامه های راهبردی بانک توسعه تعاون تشریح شدبیما- مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دومین همایش فصلی مدیران ستادی و استانی این بانک در سال جاری برنامه های راهبردی بانک توسعه تعاون را تشریح کرد.

دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به الزام این بانک برای ارائه خدمات در چارچوب ضوابط و مقررات نقش ارکان کنترلی بانک را مهم خواند و در این رابطه گفت: تقویت و اجرای فرایند، با اتکاء به حوزه های نظارت و کنترل نظیر بازرسی، ریسک و حسابرسی سبب ضابطه مند و قانونمند شدن هرچه بیشتر فرایند خدمات رسانی بانک به جامعه هدف خواهد شد و این مسئله از مهم ترین راهبردهای بانک توسعه تعاون می باشد.

وی افزود: تقویت بنیه مالی و توان خدمات دهی بانک که رشد عملکردی بانک در چهار ماهه سالجاری نمود آن می باشد با هدف رشد و اعتلای فعالیت تشکل های اقتصادی بویژه تعاونی از دیگر راهبردها است.

سهمانی اضافه کرد: تقویت زیر ساخت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بهبود فرایند ها و آسیب شناسی آنها با هدف شناسایی ضعف ها در زمره راهبردهای بانک قلمداد می گردد.

وی ادامه داد: ایجاد تحرک و نشاط سازمانی و حفظ آن به صورت مستمر به ویژه با هدف بالا بردن بهره وری و بهبود کمی و کیفی و خدمات رسانی به مشتریان با اتکاء به نیروهای جوان و تحصیلکرده بانک توسعه تعاون در این زمره است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: تعمیق فرهنگ پاسخگویی و التزام به امر مشتری مداری و اکرام هرچه بیشتر جامعه هدف در زمره راهبردهای مهم بانک در طی یکسال گذشته بوده است.

وی با اشاره به تقویت منابع و به کارگیری روش های موثر جذب منابع در ادامه تصریح کرد، مدیریت مطالبات غیر جاری برقراری توازن بین منابع و مصارف از دیگر موارد تلقی می گردد.

سهمانی اضافه کرد: جذب منابع خرد و مردمی و تلاش در جهت ماندگاری و استمرار منابع جذب شده با هدف تزریق بهینه آن ها در بخش های مختلف اقتصادی و توجه به اعتبار سنجی مشتریان بیش از ارائه خدمات و تقویت هرچه بیشتر پرتفوی مالی بانک از دیگر راهبردهای اصلی بانک توسعه تعاون در فرایند خدمات رسانی به جامعه هدف تلقی می گردد.

اصلاح سیاست های اعتباری، توجه لازم به مقوله ارزش افزوده و مدیریت هزینه های غیر عملیاتی هم در این راستا به شمار می آید. وی در ادامه با اشاره به شاخص های بهره وری بانک توسعه تعاون در همن رابطه گفت: همفکری ها و همکاری ها را در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان ضروری خواند و همچنین بر توجه بیشتر به مزیت های رقابتی بانک تاکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches