×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه‌های جبهه ائتلاف وحدت ملی برای انتخابات اعلام شد

اقتصادتهران: دبیر جبهه ائتلاف وحدت ملی برنامه‌های این تشکل را برای انتخابات پیش روی مجلس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، اردشیر نیک‌پور، در نشستی که ظهر امروز (دوشنبه، سوم اسفندماه) برگزار شد با اشاره به لیست مورد حمایت این تشکل برای انتخابات مجلس گفت: یکی از اصولی ترین مقوله‌های تشکیل این جبهه، وحدت‌گرایی بود به طوری که ما معتقدیم جامعه باید بر اساس وحدت گام بردارد. وی افزود: به همین منظور این جبهه افرادی که در دوره‌های پیشین دارای سوابق خوبی بوده‌اند

را به لیست خود اضافه کرده و معتقدیم که باید فرصتی برای حضور جوانان در عرصه فعالیت‌های کشور بیش از پیش فراهم شود.

وی با پرهیز از هرگونه سیاست زدگی تصریح کرد: در لیست مورد حمایت جبهه ائتلاف وحدت ملی افراد و کاندیداهایی قرار گرفته‌اند که به مشکلات مردم آگاه بوده و همچنین قصد دارند تا در راستای حقوق بانوان نیز گام بردارند.

در این نشست، برخی از اعضای این ستاد به گفت‌و‌گو و بیان دیدگاه‌های خود پرداختند به طوری که مصطفی واحد شیرتری از اعضای این جبهه با بیان آن که مجلس محلی برای تضارب آرا محسوب می‌شود گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این گروه، حمایت از کارگران و جوانان است.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر برخی قوانین در مجلس، گفت: برخی قوانین مجلس به ۶۰ سال قبل باز می‌گردد به طوری که برای بهبود وضعیت اقتصادی باید در برخی قوانین بازنگری به وجود آید.

شیرتری یادآور شد: توسعه اقتصادی بسیار مهم‌تر از توسعه سیاسی است به طوری که برای الحاق به سازمان تجارت جهانی به توسعه اقتصادی نیازمندیم.

این گزارش می‌افزاید: دکتر امیر هوشنگ دقایقی نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به آن که بهبود وضعیت معیشتی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: توسعه سیاسی یکی از ابزارهای توسعه اقتصادی به شمار می‌رود ضمن آن که پیگیری مطالبات مردمی نیز از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی امید، نشاط و رونق اقتصادی را از اصولی‌ترین خواسته‌های مردم عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۸۴ درصد درآمد کشور در دست ۳۰ درصد افراد و ۱۶ درصد مابقی در اختیار ۷۰ درصد جامعه است که این فاصله طبقاتی موجب به وجود آمدن اختلافات بسیار زیادی شده است.

به گفته دقایقی سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های کشور از محل درآمدهای نفتی مهم‌ترین اولویت اقتصادی کشور است که موجب نهادینه سازی حقوق شهروندی خواهد شد.

بر پایه این گزارش، دکتر ویدا کاظمی نیز در سخنانی کوتاه با تاکید بر وضعیت سلامت و بهبود سلامت همگانی یادآور شد: تحقق سلامت همگانی به وحدت میان قوه مجریه و مقننه نیاز دارد ضمن آن که برای هرگونه بهبود در این حوزه به تغییر قوانین نیازمندیم.

وی بدنه پزشکی کشور را در مجموع مطلوب توصیف کرد و گفت: شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود تا درآمدهای سنگین درمانی برای اقشار کم درآمد قابل پرداخت باشد.

کاظمی با مطلوب ارزیابی کردن طرح ملی سلامت، گفت: اقدامات خوبی تا کنون در مقوله سلامت همگانی انجام شده اما این حوزه به شفافیت بیش‌تری نیازمند است.

برخی از سوابق اجرایی افراد جبهه ائتلاف وحدت ملی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

مصطفی واحد شیرتری: رییس هیات عالی انضباطی نیروهای مسلح- معاون حقوقی و قضایی نیروهای مسلح- عضور شورای اسلامی شهر اسلامشهر- مشاور بنیاد شهید شرق استان تهران و اسلامشهر هرکدام به مدت ۳ سال و وکیل دادگستری. وی توفیق حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مدت ۸۱ ماه را داشته و از جانبازان سرافراز میهن اسلامی با ۴۱ درصد جانبازی است.

دکتر امیر هوشنگ دقایقی: مسوول دندانپزشکی بهداشت درمان کشور وزارت نفت در حال حاضر- رییس امور درمان بنیاد جانبازان و رییس مصدومین شیمیایی بنیاد جانبازان استان خوزستان در سال‌های گذشته.

دکتر ویدا کاظمی: دارای دکترای داروسازی و تحصیل در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران- کارشناس رسمی دادگستری در گروه پزشکی و رشته داروسازی و سم‌شناسی و مدرس داروشناسی و ثبت و بررسی فرآورده‌های دارویی و غذایی و بهداشتی است. وی مدیریت کل حوزه غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches