×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه‌های آموزشی سلامت محور تابستانی برای دانش آموزان تهرانی

اقتصادتهران: مدیر کل سلامت شهرداری تهران با تشریح برنامه‌های آموزشی سلامت محور تابستانی برای دانش آموزان پایتخت، از برپایی مراکز فرآموز در مناطق۲۲گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سمانه زمانی از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در تابستان برای دانش آموزان خبر داد و گفت: دوره های آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر( پیشگیری از استعمال دخانیات، ایدز و …) در هر مدرسه حداقل دو دوره در ماه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت های زندگی در هر مدرسه حداقل یک دوره در ماه، برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه در هر مدرسه حداقل یک دوره در ماه و برگزاری جشنواره غذا در هر مدرسه حداقل یک جشنواره در ماه انجام خواهد گرفت.

وی به ارائه خدمات مشاوره و روان شناسی به والدین و دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره غذا، تهیه و توزیع اقلام آموزشی سلامت محور ۱۰۰۰ عدد در هر مدرسه و اجرای تأتر و نمایش‌های میدانی با موضوع سلامت از دیگر اقدامات اداره سلامت در تابستان امسال است.

زمانی باتوجه به اهمیت آموزش مهارت رفتاری در سنین کودکی و نوجوانی و با توجه به فقدان این آموزش‌ها در مدارس اظهارداشت: شهرداری تهران برای اولین بار در کشور اقدام به تاسیس مراکزی به نام فراموز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در هر منطقه شهرداری تهران یک مرکز به نام فرآموز براساس اصول ذکر شده توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران پایه گذاری شده است، اذعان داشت: هدف از تاسیس این مراکز آموزش مهارت‌های رفتاری به صورت آموزش غیر مستقیم به کودکان (سن ۶تا ۱۲ سال) است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: بر اساس عنوان مطرح شده برای آموزش در هر منطقه، ساختمان مرکز فراموز به کارگاه‌های متنوعی برای یادگیری بهتر وسریعتر تقسیم بندی می شود که این فضاسازی براساس اصول علمی روانشناسی طراحی می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches