×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه‌ریزی شرکت‌های ژاپنی برای سرمایه‌گذاری در ایران

دومین نشست مشترک دفتر سرمایه‌گذاری خارجی ایران با نماینده سازمان تجارت خارجی ژاپن(جترو)در تهران به منظور بررسی همکاری‌های مشترک در زمینه بازاریابی و جذب سرمایه گذاری خارجی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، یوشیتاکا تویوناگا، نماینده سازمان تجارت خارجی ژاپن(جترو) در تهران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اعلام کرد: تعداد قابل توجهی از شرکت های ژاپنی بدنبال تاسیس نمایندگی فروش در ایران هستند تا از این طریق ابتدا با شرایط اقتصادی ایران آشنا شده و سپس برای سرمایه گذاری خارجی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد با توجه به اظهارات اتحادیه اروپا، تحریمها از ژانویه ۲۰۱۴ کاهش خواهد یافت و می توان به صورت تدریجی نسبت به سرمایه گذاری شرکتهای ژاپنی در ایران و همچنین برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در ژاپن در آوریل سال ۲۰۱۴ برنامه‌ریزی کرد.

نماینده سازمان تجارت خارجی ژاپن(جترو)در تهران اعلام کرد: در راستای نشان دادن فضای سرمایه گذاری در ایران و شرایط اقتصادی ما سمینارهایی را در ژاپن و یا در دبی بر اساس تقویم کاری جترو با حضور سرمایه گذاران و تجار ژاپنی برگزار می‌کنیم که از این پس می‌توان در جریان این نشست‌ها از کارشناسان سازمان سرمایه گذاری خارجی و دیگر هیات‌های ایرانی نیز دعوت کرد تا فضای سرمایه گذاری ایران برای شرکت های ژاپنی ترسیم شود.

حسن خدایاری سرپرست معاون تشویق و حمایت دفتر سرمایه گذاری خارجی نیز ضمن اعلام آمادگی سازمان سرمایه گذاری خارجی جهت شرکت در سمینارهای جترو، اظهار کرد: ما آماده‌ایم به منظور ارائه گزارش از وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش های گوناگون به شرکتهای ژاپنی در چنین نشست‌هایی حضور یافته و فعالیت کنیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches