×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسات این هفته خود ۳ تقاضای تحقیق و تفحص را بررسی می‌کنند.

فارس: در جلسه عصر یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،‌ بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان از نحوه تهیه، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نظارت بر آن را در دستور کار قرار دارد.

همچنین در جلسه دیگری، تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور بررسی شده و بررسی تقاضای نماینده آباده در خصوص تحقیق و تفحص از امور مربوط به مناطق آزاد کشور ادامه می‌یابد.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، روز سه‌شنبه بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن و جلسه هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور را در دستور دارند.

این گزارش حاکیست: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز روز سه‌شنبه تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان مجلس از سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از سال ۱۳۸۴ تاکنون و شرکت ملی صنایع مس ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches