×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برخی وعده هایی که امروز می دهیم از توان دولت خارج است

اقتصادتهران: نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره زنده تلویزیونی، گفت: برخی وعده هایی که امروز می دهیم از توان دولت خارج است، اگر امروز هزینه ها را مشخص کنیم این موارد قابل اجراء می شود.

به گزارش مهر، سخنان سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره زنده تلویزیونی که هم اکنون از شبکه یک سیما و شبکه خبر در حال پخش است، آغاز شد.

سیدمصطفی هاشمی طبا در نقد صحبت های قالیباف نامزد دیگر انتخابات پیرامون درباره بحث آموزش و پرورش، گفت: ما باید به همان سوالی در این جا پاسخ دهیم که از ما پرسیده می شود و از حاشیه رفتن در پاسخگویی خویشتن داری کنیم.

هاشمی طبا افزود: ما باید اهداف ۱۴۰۴ را در آموزش و پرورش و آموزش عالی به خوبی مدنظر داشته باشیم تا در این زمینه پیشرفت کنیم اما نکته ای که وجود دارد این است که ما باید روند تربیت که می باید ملکه وجودی انسان شود توجه کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نقص بزرگ آموزش و پروش این است که عمل به جوارح و توجه به پرورش هنوز در آن به طور جدی وجود ندارد، گفت: اعضای علمی دانشگاه ها باید فقط به امر دانش و پژوهش دانشجویان مشغول باشند و به کار دومی نپردازند.

هاشمی طبا خاطرنشان کرد: چطور ممکن است با نمره ۱۲ پزشک یا مهندس شود که چنین چیز قابل قبول نیست چراکه دانشجویان ما کادرهای آینده ما را می سازند و باید به این مسئله بیشتر توجه کنیم.

برخی وعده هایی که امروز می دهیم از توان دولت خارج است

سید مصطفی هاشمی طبا در نقد صحبت های میرسلیم نامزد دیگر انتخابات، اظهار داشت: بنده بدون کوچکترین وابستگی به دولت یازدهم، پس از چهار سال آقای روحانی را اینجا زیارت کردم و با هیچ یک از وزراء هم در این چهار سال دیداری نداشته ام. اما گواهی می دهم که بیشترین تهدیدات و انتقادات در برخی از روزنامه ها و سایت ها علیه این دولت اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بزرگ شدن هزینه های جاری دولت مشکلات مختلفی را برای پژوهشگاه ها ایجاد می کند، تصریح کرد: ما همه چیز را برای همه می خواهیم، چنین چیزی شدنی نیست.

هاشمی طبا گفت: برخی وعده هایی که امروز می دهیم از توان دولت خارج است، اگر امروز هزینه ها را مشخص کنیم این موارد قابل اجراء می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches