×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد با سودجویان و برهم زنندگان آرامش بازار ارز

اقتصادتهران: معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اجرای مصوبات ارزی هیات دولت برای صرافی ها، از برخورد قاطع و بدون اغماض این سازمان با متخلفان و برهم زنندگان آرامش بازار ارزی کشور خبر داد.

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در مورد نقش این سازمان در کنترل وضعیت اقتصادی عرضه ارز و جلوگیری از سودجویی دلالان در این بازار، اظهار کرد: به صرافانی که در این بازار فعال هستند، تاکید می کنیم که پیگیر اجرای مصوبات هیات دولت درباره ارز باشند زیرا آن دسته از صرافی هایی که برخلاف این مصوبات عمل کنند، متخلف هستند و برابر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنان برخورد می شود.

وی همچنین از استقرار شعب ویژه این سازمان در بازار ارز خبر داد و افزود: با توجه به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بازوی اجرایی دولت در کنترل وضعیت اقتصادی است، در این شرایط بازار ارز که به شدت آرامش بازار و مردم را تحت تاثیر قرار داده، دستورات لازم برای برخورد با تخلفات صادر شده است و حتی شعب ویژه رسیدگی به این تخلفات به صورت شبانه روزی در بازار ارز مستقر هستند.

انصاری خاطرنشان کرد: تمامی افراد حقیقی و حقوقی که در نظم و آرامش بازار ارز اخلال ایجاد می کنند، تحت تعقیب و پیگیری دستگاه های نظارتی هستند و بدون چشم پوشی و برابر قانون با این افراد برخورد می شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری سه شنبه گذشته (۲۱ فروردین ماه) پس از جلسه فوق ‌العاده ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز، نرخ ارز را ۴۲ هزار ریال اعلام کرد و گفت: نرخ‌ های غیررسمی، قاچاق محسوب می‌ شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches