×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بتن کیفی پایداری سازه‌ها را در برابر زلزله افزایش می‌دهد

اقتصادتهران: معاون آموزش و پژوهش وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: رعایت استانداردها و دستورالعمل ها و ارتقای کیفیت بتن، پایداری سازه های ساختمانی را در برابر زلزله افزایش می‌دهد.

 به گزارش ایرنا، «برات قبادیان» روز دوشنبه در بیستمین همایش بتن و زلزله افزود: ترکیب بتن در بسیاری از کشور های جهان در حال تغییر و تحول بوده و ارتقای کیفیت، بزرگترین مشخصه آن است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: استفاده از الیاف صنعتی قابل بازیافت در پایداری سازه های بتن نقش مهمی دارد و کنترل نحوه اجرای بتن و آماده سازی آن به پایداری بتن در پروژه‌ها کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: برای استحکام ساختمان ها و مقاومت واحدهای مسکونی در برابر هرگونه زلزله باید به تولید بتن کیفی بیش از پیش توجه شود و بدون شک تحقق این مساله به همکاری علمی دانشگاه و صنعت بستگی دارد و تحقیق و توسعه نیز در این بخش یک امر بسیاری ضروری است.

وی پیاده سازی استانداردهای مشخص، کاربرد دستورالعمل‌های تهیه بتن با دوام و مقاوم، پیاده سازی نظام بازرسی سیستم مدیریت در این بخش و کنترل نحوه اجرای سازه های بتنی در پایداری سازه های ساختمانی را بسیار تاثیرگذار دانست.

به گزارش ایرنا، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش خواستار رعایت اخلاق حرفه ای توسط دست اندرکاران ساخت و ساز در کشور شد و گفت: کیفیت ساختمان ها در کشور نشان می دهد که نظارت بر ساخت و سازها و رعایت استانداردها در کشور باید بیشتر شود.

غلامرضا کاتب با بیان اینکه تاکنون نظارت‌ها در حوره ساخت و سازها بسیار ضعیف بوده است، گفت: این وضعیت حاکی از نبود رعایت اخلاق حرفه‌ای در صنعت ساختمانی است و نباید قوانین و مقررات را در این زمینه نادیده بگیریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches