×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
با کسپرسکی آنلاین به مدرسه بر می‌گردیم

اقتصادتهران: شرکت ایدکو توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین از ۱۵شهریور تا ۱۵مهرماه با برگزاری «جشنواره بازگشت به مدرسه» به کاربرانی که آنتی ویروس‌های خانگی کسپرسکی راخریداری نمایند، به قید قرعه جوایز متنوعی از قبیل یک کیف مدرسه پر از لوازم التحریر و تلسکوپ هدیه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، کلیه خریداران محصولات خانگی کسپرسکی که از۱۵شهریورتا۱۵مهرماه۱۳۹۴اقدام به خرید اینترنتی نمایند، در قرعه کشی های متنوع شامل کیف های تحصیلی و پر از لوازم التحریر، تلسکوپ شرکت خواهند داشت.

شرکت ایدکو، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین با اعلام شروع جشنواره آنلاین بازگشت به مدرسه تصریح کردنمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین نیز همچون همیشه از طریق اطلاع رسانی و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع‌رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود.

شرکت ایدکو همچنین تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

گفتنی است جشنواره بازگشت به مدرسه، به مدت یک ماه برپا بوده و خریداران از هرکدام از نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین که خرید خود را انجام دهند، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

فهرست نمایندگان معتبر نیز در نشانی http://www.irkaspersky.comو در قسمت “نمایندگان” قابل دسترس است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches