×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
با مهمان طهران جاذبه های گردشگری تهران را ببینیم

اقتصادتهران: جواد انصافی بازیگر محبوب ما ایرانی ها است که تاکنون بارها نقش حاجی فیروز را به زیبایی ایفا کرده است. حاجی فیروز در چهارمین روز تعطیلات نوروزی به ستادگردشگری شهرداری تهران آمد و پاسخگوی تلفن های شهروندان برای حضور در تورهای نوروزی طرح مهمان طهران بود.

به گزارش ستادخبری مهمان طهران، جوادانصافی با اشاره به طرح خوب شهرداری تهران برای معرفی جاذبه های گردشگری پایتخت اظهار کرد: اجرای چنین طرح هایی توقع مردم را بالا برده و انتظار می رود هر سال وضعیت اجرای این طرح بهتر و مطلوب تر شود تا مردم بتوانند با جاذبه های تاریخی و گردشگری پایتخت خود آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ خوب نگاه کردن موضوعی است که باید در میان مردم جا بیفتد، گفت: طرح مهمان طهران بهانه ای است برای آنکه بتوانیم جاذبه های گردشگری تهران را خوب ببینیم و با تاریخچه آن آشنا شویم.

انصافی به ریشه های تاریخی آداب و رسوم ایرانی ها اشاره کرد و گفت: از قدیم می گفتند قبل از سال تحویل باید سبزی پلو با ماهی خورد و دلیل آن است که ماهی فسفرهای مغز را زیاد می کند و باعث می شود یادمان نرود وسایل را در خانه تکانی عید کجا گذاشته ایم. همچنین خوردن کوکوسبزی نیز به خاطر خاصیت مشابه سبزی های تازه به ماهی، برای افرادی که به ماهی دسترسی نداشتند توصیه می شد. شنیدن چنین داستان هایی و یا شنیدن تاریخچه بناهای تهران و سایر شهرها برای افراد جذاب بوده و خوب است که مورد توجه قرار می گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches