×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
با طرح ارغوان بانک سینا، سرمایه خود را طی ۲ ماه ۲٫۵ برابر کنید

اقتصادتهران: بانک سینا که از دیرباز رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه طرح‌های مختلف بانک را هدف گرفته است اینبار خدمت جدیدی را معرفی کرده که تصور سودآوری آن از حد انتظار مشتریان سیستم بانکی فراتر رفته است.

به گزارش اقتصادتهران، طرح “ارغوان” بانک سینا با هدف افزایش میزان سودآوری برای مشتریان به منظور دریافت تسهیلات این بانک به گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان می‌توانند بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری، ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲٫۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنند.

از آنجایی که دریافت تسهیلات بانکی همواره به عنوان دغدغه‌ای اساسی نزد مشتریان سیستم بانکی مطرح بوده است، بانک سینا با ارائه این طرح، گامی در راستای تسهیل دریافت تسهیلات برداشته ضمن آن ‌که سودی معادل دو برابر و نیم سرمایه اولیه نصیب آنان می‌نماید.

این نخستین بار نیست که بانک سینا، با هدف در اختیار دادن منابع بانکی، طرح‌های گوناگونی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد به طوری که این بانک با طرح “سخاوت” که در مناطق کم‌برخوردار از امکانات رفاهی و با هدف تامین مالی مایحتاج مردم این مناطق هدفگذاری شده بود توانست اقدامات مطلوبی با عنوان وام قرض‌الحسنه و در راستای اشتغالزایی و حمایت مالی از مناطق محروم انجام دهد.

به بیان دیگر، طرح سخاوت وام قرض‌الحسنه بانک سینا از جمله طرح‌هایی بود که این بانک در راستای اجرای برنامه‌ها و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی مبنی بر ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و حمایت از مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین ایجاد توسعه پایدار، خدمات مطلوب و قابل قبولی ارائه داد.

طرح‌های “سپیدار” و “نیلوفر” بانک سینا نیز در راستای اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار و توسعه سبد محصولات، در اختیار متقاضیان قرار گرفته بود.

هم اکنون با پشتوانه ارائه این‌گونه طرح‌ها، بانک سینا مصمم با ارائه طرح ارغوان است که نسبت به طرح‌های قبلی از نقطه قوت پایداری نظیر سود ۲٫۵ برابری برخوردار است، خدمتی جدیدی ارائه نماید.

از ویژگی‌های و نکات قابل توجه در طرح ارغوان می‌توان به انتخاب نرخ شناور برای تسهیلات از ۱۸ الی ۲۳ درصد توسط مشتری اشاره کرد که دست مشتریان را برای انتخاب، کاملا باز گذاشته است، ضمن آن که مدت زمان سپرده‌گذاری از ۲ تا ۶ ماه و مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز از ۱۲ تا ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است.

بدیهی است هرچه مدت زمان سپرده‌گذاری بیشتر باشد، مشتریان از خواهند توانست از میزان بیش‌تری تسهیلات برخوردار شوند.

و نکته قابل توجه در این طرح، این است که سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و برای صاحبان کسب و کار ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که فرصت بسیار خوبی برای استفاده و یا رونق کسب و کار محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد بانک سینا به پشتوانه حمایت‌های مردمی، بتواند با این طرح، رونق جدیدی در کسب و کارهای داخلی ایجاد کرده ضمن آن که حمایت از افرادی که با ۲۰۰ میلیون تومان قصد دارند تا نسبت به رفع مایحتاج امور زندگی خود اقدام نمایند، به مدد طرح ارغوان، خواهند توانست با ساده‌ترین راه ممکن و با کم‌ترین بوروکراسی اداری و بدور از هرگونه تبعیض، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches