×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بانک پاسارگاد سازمان برتر در کیفیت مدیریت سلامت اداری کشور

تهران اکونومی: بانک پاسارگاد، موفق شد در چهارمین دوره نظام ارزیابی مدیریت سلامت اداری کشور جایزه سازمان برتر در راهبری و کیفیت مدیریت سلامت اداری را از آن خود کند.

به گزارش‌روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری کشور که با حضور جمعی از مقامات دولتی و مدیران شبکه بانکی کشور برگزار شد بانک پاسارگاد موفق شد بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته و با توجه به عملکرد مثبت و کارنامه درخشان خود در خصوص سلامت اداری در سطح پیشرو که بالاترین سطح جایزه می باشد، عنوان سازمان برتر در راهبری و کیفیت مدیریت سلامت اداری کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است جایزه سلامت اداری هر ساله توسط “دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری”برگزار می شود و سازمان‌ها با رویکرد پیشگیری از بروز مفاسد اداری در قالب نظام‌های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظام‌های نظارتی ارزیابی می شوند که بانک پاسارگاد برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب عنوان در این ارزیابی شد.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches