×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بانک صادرات ایران پای ثابت حمایت از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

هفته گذشته بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حالی برگزار شد که حضور شرکت‌ها و کشورهای خارجی در شرایط تحریم از این نمایشگاه واقعا بی نظیر بود. در میان شرکت‌های داخلی نیز حضور برخی بانک‌ها از جمله بانک صادرات ایران بر غنای این نمایشگاه افزوده بود. بانک صادرات ایران که قدمت زیادی در حمایت از شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی دارد، بار دیگر توانست در این نمایشگاه با حضوری فعال، یاری و حمایت خود از فعالان این صنعت را به رخ سایرین بکشاند.

به گزارش اقتصادتهران، این بانک در سالیان اخیر، با ورود به حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، یار اصلی این صنعت بوده و توانسته است در پروژه‌های مختلفی همپای این صنعت باشد به طوری که در این نمایشگاه حضوری جدی و فعال داشت و شاید یکی از مواردی که مدیران و فعالان در مناطق اقتصادی، نیاز مبرمی به آن داشته باشند دسترسی هرچه سهل‌تر آنان به خدمان بانکداری به ویژه محصولات نوین بانکی است.

به بیان دیگر حضور فعال بانک صادرات ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این نوید را به دست اندرکاران این صنعت داده است که این بانک همواره آن‌ها می‌توانند بر روی حمایت بانک صادرات ایران از سرمایه‌گذاری‌های ثابت و شرکت در پروژه‌های بزرگ به صورت مستقل و سندیکایی، خدمات متنوع خود را از جمله تامین مالی به صورت سرمایه در گردش، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه و سایر خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی، حساب ویژه‌ای باز کنند.

این در حالی است که بانک صادرات ایران که از دیرباز دغدغه حمایت از صنعت پتروشیمی کشور را داشته و در پروژه‌های مختلفی در کنار و پشتیبان صنعت صنعت پتروشیمی بوده است

به طور حتم زیر مجموعه‌های این بانک از جمله صرافی سپهر، کارگزاری بانک صادرات ایران، بیمه سرمد و تأمین سرمایه سپهر، به طور قطع می‌توانند نقشی مهم و اساسی در افزایش آگاهی بخشی فعالان صنعت نفت کشور از دستاوردهای بانک صادرات ایران ایفا نمایند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches