×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

بانک سینا برای سال مالی ۱۳۹۳ به ازای هر سهم سودی معادل ۳۸۴ ریال پیش‌بینی کرد. نماد معاملاتی بانک سینا از ابتدای امسال در بورس به دلیل تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم بسته است.

اطلاعات پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳(حسابرسی‌شده) بانک سینا با سرمایه ۶۰۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۳۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است. بانک یادشده پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۰ را با سرمایه ۰۰۰ر۳ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۲۸/۱۱/۸۹ و ۲۹/۰۱/۹۰ (حسابرسی شده) مبلغ ۴۲۰ ریال، با سرمایه ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال در تاریخ ۰۷/۰۳/۹۰ مبلغ ۳۳۴ ریال، در تاریخ‌های ۱۳/۰۴/۹۰، ۱۹/۰۷/۹۰، ۱۸/۱۰/۹۰، ۱۰/۱۲/۹۰ و ۲۸/۱۲/۹۰ مبلغ ۳۶۸ ریال اعلام کرده‌ که مطابق صورتهای مالی حسابرسی‌نشده و حسابرسی‌شده مبلغ ۴۱۱ ریال به ازای هر سهم محقق گردیده است.

بانک سینا، شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۱ را با سرمایه ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۱۰/۱۲/۹۰ و ۲۸/۱۲/۹۰ مبلغ ۴۲۳ ریال و در تاریخ‌های ۰۳/۰۵/۹۱ ، ۰۲/۰۸/۹۱ و ۰۲/۱۱/۹۱ با سرمایه ۰۰۰ر۶ میلیارد ریال مبلغ ۲۸۲ ریال اعلام نموده بود که مطابق با عملکرد واقعی حسابرسی‌شده مبلغ ۳۲۷ ریال محقق گردیده است. همچنین این بانک پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۲ را با سرمایه ۰۰۰ر۶ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۰۱/۱۲/۹۱ و ۲۸/۱۲/۹۱ (حسابرسی‌شده)، ۱۸/۰۴/۹۲، ۲۷/۰۷/۹۲ و ۲۳/۱۰/۹۲ مبلغ ۳۲۰ ریال برآورده کرده است.

بانک سینا مصمم است تا در سال جدید تعداد کل شعب خود را از ۲۷۸ به ۲۹۱ شعبه برساند که با این حساب تعداد شعب استان تهران بانک سینا از ۶۲ به ۷۲ شعبه و شعب سایر استان‌ها از ۲۱۴ به ۲۱۷ شعبه می‌رسد و تعداد شعب مناطق آزاد بانک سینا همان ۲ شعبه خواهد بود. کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک سینا مجوز استخدام ۶۰ نیروی جدید به بانک سینا را از هیات مدیره گرفته و قرار است تعداد کل کارکنان بانک یادشده از ۲۴۴۶ نفر در سال ۹۲ به ۲۵۰۶ نفر در سال ۹۳ برسد.

البته این بانک قرار است تعداد کارکنان پیمانکاران ( شرکت سینایاران) جهت انجام امور خدماتی و ارائه خدمات پشتیبان سخت افزاری، پول رسانی و پول‌گذاری دستگاه‌های خودپرداز را از ۳۹۰ نفر به ۴۵۰ نفر افزایش دهد.

شبکه خبری بینا، به زودی جزییات بیشتری از وضعیت بانک سینا در سال گذشته و جاری را منتشر می‌کند از جمله اینکه وضعیت مطالبات معوق این بانک چگونه است و اخذ تسهیلات از این بانک با چه نرخی سودی خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches