×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

گردهمایی مشترک بانک و کارگزاری سهم آشنا در راستای ارائه خدمات بازار سرمایه به مشتریان ، با حضور مدیرعامل ، معاونان ، مدیران و روسای شعب بانک حکمت ایرانیان در محل هتل استقلال برگزار شد .

به گزارش بیما، در ابتدای این مراسم دکتر عسکرزاده مدیر عامل بانک با اشاره به همکاری مشترک کارگزاری سهم آشنا و بانک حکمت ایرانیان خاطرنشان ساخت: یکی از اهداف مهمی که ما در نظر داشته ایم، برقراری ارتباط شعب بانک حکمت ایرانیان با بازار سرمایه است که این مهم توسط کارگزاری سهم آشنا انجام شد تا انشا ء ا…بتوانیم سبد خدمات بانک حکمت ایرانیان را برای خدمت رسانی به مشتریان تکمیل کنیم . در همین راستا و برای ارائه مطلوب این خدمات کارکنان شعب بانک دوره های آموزشی لازم را طی کرده اند.

وی در ادامه افزود : روسای شعب ما باید توجه داشته باشند که در همین راستا می توانند نهایت بهره را از ظرفیت های بالای سهامداران بانک ببرند و این عزیزان را برای ورود به بازار سرمایه تشویق کنند و راهنمای خوبی برای آنان باشند. از طریق موقعیتی که کارگزاری سهم آشنا در بانک ایجاد کرده است شما تخصص این حوزه را بدست آورده اید بنابراین از تمامی روسای شعب انتظار دارم تمامی تلاش خود را در این راستا بکار ببندند . انشاءا… بزودی در سایر استانها نیز این امکان را فراهم خواهیم ساخت .

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان تصریح کرد : دانش بازار سرمایه ظرایف و پیچیدگی های بسیاری دارد بنابراین باید روز به روز بر دانش خود بیفزایید و تنها بر دوره های آموزشی که سپری کرده اید اکتفا نکنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches