×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بانک توسعه صادرات ایران به سامانه استعلام الکترونیک هویت ملی متصل شد

بانک توسعه صادرات ایران و سازمان ثبت احوال کشور تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که بر این اساس شعب این بانک می توانند از خدمت استعلام آنلاین هویت افراد بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد امکان و تعیین شرایط بهره‌برداری از سامانه‌های استعلام الکترونیکی هویت ملی به صورت دسته‌ای و آنلاین به امضای محمد ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت احوال و بهمن وکیلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات رسید.

با دسترسی بانک توسعه صادرات ایران به این سامانه، زمان انتظار مشتری در ارائه سرویس‌ها به منظور احراز هویت و موارد سوءاستفاده احتمالی از اسناد هویتی به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه صادرات در این مراسم گفت: سازمان ثبت احوال با بکارگیری این سیستم آنلاین کمک شایانی به نظام بانکی کشور ‌می‌کند.

بهمن وکیلی گفت: سازمان ثبت احوال با گذر از دوران سنتی خود و ورود به دوران نوین، به سازمانی پیشرو برای نظام اطلاعاتی و آماری کشور تبدیل شده است.

در این مراسم رییس سازمان ثبت احوال کشور هم با اشاره به اینکه این سازمان در دوران نوین‌سازی است گفت : ثبت وقایع حیاتی چهارگانه به صورت یک شبکه گسترده( ۱۵هزار نقطه) در سراسر کشور اطلاعات را به صورت برخط در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ذخیره می‌کند.

محمد ناظمی اردکانی افزود: در حال حاظر بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی به این پایگاه متصل هستند و به صورت برخط استعلام می‌گیرند.

وی همچنین در باره اتقان اسناد هویتی گفت : جعل شناسنامه ‌های مکانیزه غیرممکن است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه این سازمان به صورت مستمر در حال انتشار آمار و تحولات جمعیتی است، گفت: ۵۰ نوع گزارش آماری متناسب با نیاز درخواست کنندگان می‌توان استخراج کرد.

این تفاهم‌نامه در اجرای قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای همه اتباع ایرانی و آیین نامه اجرایی آن به امضای طرفین رسید.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches