×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۴ فروردین - ۱۴۰۰  
true
true
بانک‌ها باید با ارائه سرویس دهی مطلوب به مشتریان در زندگی مردم اثرگذار باشند

اقتصادتهران: حضور سر زده مدیرعامل بانک در شهر کریمه اهل بیت و بازدید از مدیریت شعب استان قم به منظور کسب اطلاع از مشکلات و کاستی‌های موجود در فرآیند اجرای امور، موجبات دلگرمی و قوت قلب کارکنان این مدیریت را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، دکتر شایان مدیرعامل بانک با حضور بدون تعیین وقت قبلی در استان قم از نزدیک با محمد رسول خاکساری مدیرشعب استان، داراب اسدی معاون مدیر شعب، محمودرضا پور رییس شعبه ممتاز مرکزی و جمعی از کارکنان مدیریت و شعبه مرکزی قم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به منظور کسب اطلاع مدیرعامل از وضعیت استان و همچنین شنیدن سخنان و نقطه نظرات مسئولین و کارکنان مدیریت شعب قم برگزار شد دکتر شایان ضمن مورد تفقد قراردادن کارکنان مدیریت قم گفت: بانک به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد جامعه باید با نحوه ارائه خدمات و سرویس دهی مطلوب به مشتریان در زندگی مردم اثرگذار باشد و نقش آن در جامعه به صورت کاملاً ملموس رویت شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و تاثیر رضایت مندی وی در افزایش پذیرش و مقبولیت بانک در بین سایر رقبا تصریح کرد: مشتری رکن اصلی موفقیت در بانک به شمار می‌رود و رشد و ارتقای بانک در سایه نفوذ در دل مردم و رضایت آحاد جامعه از بانک به دست خواهد آمد.

همچنین مدیرعامل با اشاره به نقش بانک مسکن در پرداخت تسهیلات ساخت و ساز افزود: رییس شعبه در زمان ارائه خدمات به ویژه پرداخت تسهیلات بخش مسکن به سازندگان و پیمانکاران باید به تمامی اختیاراتی که در حوزه اعتباری قبلاً از سوی مقام مافوق به ایشان تفویض گردیده کاملاً واقف و آگاه باشد تا بتواند با تسلط بر ضوابط و دستورالعمل‌ها در موقعیت مناسب به بهترین شکل ممکن از این اختیارات در راستای تحقق اهداف بانک و برآوردن خواسته مشتری استفاده کند.

دکتر شایان اضافه کرد: رییس شعبه به عنوان مدیر یک بنگاه اقتصادی باید به همه آمار و اطلاعات شعبه به صورت لحظه‌ای و به روز دسترسی کامل داشته باشد و موفقیت شعبه در گرو بکارگیری این اطلاعات بعنوان راهنما و هدایت گر در جهت حرکت رو به جلو کارکنان شعبه و پیشبرد اهداف بانک خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: بخش اعظم کار ما در شعبه پشتیبانی لازم از مشتری و خدمت به مردم در راستای خانه سازی و ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان است و چنانچه برای حل مشکلات مشتریان و تسهیل در امور ایشان برای تهیه سرپناه، پیگیری و مساعدت لازم را از خود بروز دهیم در ادامه نیز از دعای خیر این عزیزان بی نصیب نخواهیم ماند.

مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ابزار و امکانات متعددی به مدیرشعب استان‌ها واگذار شده است که با توجه به شعبه محور بودن بانک و عملیاتی شدن ارائه سرویس مورد نظر مشتری از طریق شعب بانک و کارکنان واحد صف، لازم است این اختیارات و امکانات به بهترین شکل ممکن در اختیار روسای شعب گذارده شود و آنها نیز در جهت رسیدن به اهداف عالی بانک اهتمام لازم را بکار گیرند.

دکتر شایان همچنین با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی مسکن در مدیریت‌های سراسر کشور گفت: همه تلاش بانک مبنی بر این است که منابع مالی طرح اقدام ملی مسکن از زنجیره مسکن خارج نگردد و تاکید می شود که این مهم با تعامل و مذاکره مدیریت های سراسر کشور با نهادهای مربوطه و همچنین رایزنی با پیمانکاران، سازندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی به منظور تمرکز حساب در بانک باید به بهترین نحو ممکن مدیریت شود.

در ادامه این دیدار مدیرشعب قم محمد رسول خاکساری ضمن عرض خیرمقدم به مدیرعامل بانک گفت: با وجود تمامی کاستی‌های موجود به ویژه به واسطه وجود ویروس کرونا، بر اساس آمار موجود عملکرد مدیریت شعب استان قم طی شش ماه نخست سال جاری بسیار مثبت و رو به رشد بوده است و از سیزده شعبه این مدیریت، ده شعبه موفق شده‌اند با کسب نمرات مطلوب در جایگاه سبز رده بندی قرار گیرند.

وی استان قم را به لحاظ بهره مندی از وجود بارگاه کریمه اهل بیت و استقرار مراکز و نهادهایی همچون حوزه‌های علمیه و دفاتر مراجع عظام تقلید در آن، دارای ظرفیت بالایی برای جذب منابع قلمداد کرد و یادآور شد: چنانچه برای اخذ مجوزهای موردی در حوزه‌های مختلف مساعدت لازم با این استان صورت پذیرد امکان تحقق بیش از پیش اهداف بانک در این منطقه وجود خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false