true
![بانك مهر ايران، جذب و ارائه خدمات به 50 ميليون مشتري را هدف گرفته است بانک مهر ایران، جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری را هدف گرفته است](https://tehraneconomy.ir/wp-content/uploads/2024/06/1-38-535x350.jpg)
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به روند رو به رشد فعالیت بانک مهر، گفت: جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری از اهداف اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران محسوب میشود.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، سعید شمسی نژاد، در رویداد مهرنو، نخستین رویداد مرکزی نوآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران که با حضور جمعی از کارشناسان و علاقهمندان، صبح امروز در محل تالار قلم کتابخانه ملی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب و با اشاره به آن که بانکداری قرض الحسنه در دولت فعلی جایگاه و وزن خوبی در ساختار شبکه بانکی کشور پیدا کرده است، یادآور شد: ۵۰ درصد نقدینگی کشور در اختیار دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت قرار گرفته است.
وی با بیان آن که در حال حاضر هر دو بانک قرض الحسنه در ساختار بانکی کشور دارای رتبههای تک رقمی هستند، اظهار داشت: در سه سال اخیر مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۱۰ میلیون به ۱۸ میلیون افزایش پیدا کرده است و از سوی دیگر در سه سال اخیر منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۷۰ همت به۲۹۰ همت افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به آن که تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران از دو میلیون به بیش از ۳ میلیون افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در سه سال اخیر رتبه شاپرک بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۱۵ به ۵ ارتقا پیدا کرده و این در حالی است که بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه سود آوری رشد مناسبی داشته است.
وی یکی از اهداف این بانک را جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری عنوان کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران توسعه کسب و کار و تحول در ساختار شبکه بانکی کشور است.
شمسی نژاد همچنین یادآور شد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال های اخیر به ۷۰۰ شرکت دانش بنیان تسهیلات پرداخت شده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=283786
false
true