×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بام تهران؛ میعادگاه شب زنده داران شب‌های قدر

اقتصادتهران: بام تهران در ارتفاعات توچال و مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در ارتفاعات ولنجک در شب‌های پرفیض رمضان و با عظمت قدر میزبان روزه داران و شب زنده داران در مراسم احیاء است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به فرا رسیدن ایام پر فضیلت شب‌های قدر اظهار داشت: امسال همزمان با شبهای قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) مراسم احیاء شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان علاوه بر مساجد، حسینیه ها و امامزاده‌های سطح منطقه بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در ارتفاعات ولنجک واقع در انتهای بلوار دانشجو و بام تهران در ایستگاه یک توچال به همراه مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی و ذکر مصیبت در حال برگزاری است.

وی افزود: مراسم کهف الشهدای ولنجک هر شب تا پایان ماه رمضان از ساعت ۲۳ الی یک بامداد و شب‌های احیاء تا ساعت ۳ بامداد با سخنرانی حجت الاسلام زائری، سید عبد الحمید شهاب و سید مرتضی شجایی با مداحی و مناجات توسط محمد حسین پویانفر در حال برگزاری است.

معاون شهردار منطقه یک به مجموعه برنامه‌های «ضیافت آسمان» اشاره کرد و گفت: برنامه‌های «ضیافت آسمان» نیز به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک، بنیاد مستضعفان و همکاری شبکه ۳ سیما هر شب در فرهنگسرای بام تهران در مجموعه تفریحی توچال میزبان شهروندان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پذیرای سه هزار نفر از شهروندان است و شهروندان روزه‌دار برای حضور در مراسم باید از طریق مراجعه به ۳۵ فرهنگسرای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران ثبت نام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches