×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازیابی شادی و امنیت روانی به جامعه

اقتصادتهران: صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی، اتفاق دلچسب و مسرت بخشی بود که بعد از روزهای تلخ هفته گذشته به آن محتاج بودیم و باعث بازیابی امنیت روانی، دلگرمی و شادی در میان آحاد مردم شد.

مایه مباهات و مسرت است که به عنوان یکی از علاقه مندان توسعه ورزش کشور عزیزمان که بدون شک زمینه ساز پیشرفت در سایر عرصه های فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و حتی سیاسی است، صعود تیم فوتبال ملی ایران در  جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان دومین تیم پس از برزیل که در کمال شایستگی برای تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان حاصل شد، به مدیران، ورزشکاران دلاور و همچنین مردم شریف ایران که از مهدهای پرورش قهرمانان می‌باشند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 درخشش خیره کننده جوانان حماسه آفرین تیم ملی فوتبال ایران،بدون خوردن گل در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همان اتفاق دلچسب و مسرت بخشی بود که بعد از روزهای تلخ هفته گذشته به آن محتاج بودیم و باعث بازیابی امنیت روانی، دلگرمی و شادی در میان آحاد مردم شد. قهرمانان دلاور ایران زمین با این پیروزی توانستند از این امواج پر تلاطمی که در کشور ایجاد شده بود با موفقیت عبور کنند و اقتدار ملی خود را به رخ جهانیان بکشند ویک بار دیگر ثابت نمایند که مردم ایران شایسته تکریم اند نه تهدید و ترور؛ و اینگونه برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش ایران همیشه سر فراز افزودند.

 امیدواریم کسب این موفقیت بزرگ در آستانه جام جهانی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های دیگر و شادمانی‌های مستمر برای مردم ایران قهرمان پرور باشد.

عباسعلی اللهیار؛ رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره کشور

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches