×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده کرمانشاه با آواربرداری از ۸۱۵۳ واحد

اقتصادتهران: کار بازسازی ۳۹ هزار و ۷۸۴ واحدهای مسکونی زلزله زده استان کرمانشاه با آواربرداری از هشت هزار و ۱۵۳ واحد و پی کنی یک هزار و ۴۰۲ واحد در حال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: ۳۹ هزار و ۷۸۴ واحد مسکونی در شهر و روستا در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه نیازمند بازسازی است.

رضا خواجه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در اولویت اول بازسازی قرار دارند.

وی با بیان این که بیش از ۱۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز در اولویت بعدی به بازسازی و نوسازی نیاز دارند، اظهارداشت: در مجموع ۱۰ ستاد معین از استان های مختلف در این منطقه عملیات بازسازی واحدهای مسکونی را بر عهده دارند.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه یادآورشد: با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان بنیاد مسکن در این منطقه در مجموع بیش از ۵۶ هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی در شهر و روستا با انجام تعمیرات با توجه به میزان خسارت وارده باید مرمت و بهسازی شوند.

خواجه ای خاطرنشان کرد: برای تعیین میزان خسارت به واحدهای مسکونی هفت شهر سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، قصر شیرین جوانرود و ثلاث باباجان و یک هزار و ۵۸۶ روستا در مجموع ۱۱۴ هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیان کرد: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۱۵۳ واحد مسکونی آواربرداری شده و یک هزار و ۴۰۲ واحد نیز تاکنون پی کنی شده است.

به گفته این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تاکنون برای ۱۵۵ واحد مسکونی فونداسیون ریخته شده و عملیات دیوار چینی بیش از ۲۰ واحد مسکونی در منطقه به پایان رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches