×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید وزیر کشور از شرکت کاراالکترونیک مبنا

اقتصادتهران:  در بازدید وزیر کشور از غرفه  شرکت فناور کاراالکترونیک مبنا، دکتر افشین پاک نهال (مدیر عامل این شرکت) فعالیت‌های مجموعه را در حوزه‌های مرتبط با شهر هوشمند،تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران؛ احمد وحیدی، وزیر کشور در بازدید از غرفه شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران در جریان  فعالیت‌های این شرکت در حوزه های مرتبط با هوشمند سازی شهرها قرار گرفت.

وزیر کشور گفت: اضلاع شهر هوشمند شامل شهروندان، دستگاه‌های حکومتی و فعالان فناوری است تا بتوانند با ترکیبی بهینه، بهترین خدمات را با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و فناورانه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه امروزه فناوری‌هایی همچون اینترنت اشیا می‌تواند یاری دهنده ما باشد، ادامه داد: شهر هوشمند می‌تواند حوزه‌های دیگری همچون اقتصاد دیجیتال و اقتصاد هوشمند را تقویت کند این موارد به صورت طبیعی تقویت می‌شود اما لازم است روند تقویت آن‌ها تسریع شود.

همچنین دکتر افشین پاک نهال، مدیر عامل شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا، در این بازدید  ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزهٔ هوشمند سازی شهرها و زیرساخت هایی که این مجموعه دراین بخش فراهم می کند گفت: شهر هوشمند، هدف بزرگ بسیاری از جوامع در دنیای امروز است و در این راستا  تلاش برای نیل به این هدف نیز از روش‌های مختلف انجام‌می شود.

وی گفت: در حوزه هوشمند سازی شهرها در ابعاد مختلف آن، استارتاپ‌های نوپایی فعال هستند که به محصول مبتنی بر فناوری‌ها رسیده‌اند و بزرگترین چالش آن‌ها توسعه محصول، توسعه بازار و تامین مالی تحقیق و توسعه در جهت بهبود محصول فناورانه خود است که مجموعه ما (شرکت کارا الکترونیک مبنا) با حضور در نمایشگاه، به عنوان یک شتاب دهنده برای حمایت از محصولات استارتاپ‌های تحت حمایتمان جهت ارائه و معرفی آنها حضور یافته ایم.

وی با بیان اینکه تا به امروز  چندین ایده به تولید رسیده که بسیاری از آنها با فضای شهر هوشمند مرتبط بوده‌اند اظهار کرد: سیستم کنترل تردد شهرک‌ها، سیستم‌های دیتا لاگر، انواع  سنسورها، کنترل هوشمند منابع نوری جهت اصلاح میزان مصرف برق و انواع گجت‌های هوشمند سازی از جمله آنها محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است؛ شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا، منتخب شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم نیز است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches