×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید هیات تجاری مالزی از نمایشگاه الکامپ۲۲

 اقتصادتهران: رئیس اتاق بین المللی تجارت و صنعت مالزی به همراه هیات اقتصادی این کشور امروز(جمعه) بعد از بازدید از نمایشگاه الکامپ ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی تهران گفت: ایران در بخش فناوری از توانمندی بسیار خوبی برخوردار است.

«داتوک جلیلا» روز جمعه در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۲ در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: درصدد توسعه همکاری بین دو کشور هستیم زیرا فرصتی خوبی برای ایران فراهم می کند تا بازار خود را گسترش دهد.

وی، همچنین همکاری با ایران را فرصتی مناسب برای شرکت های مالزی دانست تا در بازار کشورمان سرمایه گذاری خود را افزایش دهند.

وی در عین حال توسعه همکاری با ایران را فرصتی مناسب برای گسترس بازار شرکت های ایرانی در شرق آسیا دانست.

این فعال تجاری مالزیایی از جمله بخش هایی که امکان فعالیت مناسب در ایران برای فعالیت تجاری مالزی وجود دارد را «هتل و رستوران» بیان کرد.

جلیلا در ادامه با حضور در نمایشگاه المکامپ ۲۲ در تهران اشاره کرد و گفت: ایران در بخش فناوری، توانمندی خوبی دارد و این کشور را در این زمینه بسیار قوی می دانیم.

به گزارش ایرنا، هیات تجاری ۶۰ نفره مالزی امروز (جمعه) از نمایشگاه الکامپ ۲۲ بازدید کردند و همزمان با دومین روز ابن نمایشگاه، نشستی با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتند.

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از دیروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۸ آذرماه به کار خود ادامه می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches