×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید میدانی از محلات ۲۰ گانه منطقه ۴

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۴ تهران در اولین نشست با دبیران شورایاری محلات ۲۰ گانه تکمیل ساختارهای فرهنگی و اجتماعی محلات را یکی از مهمترین اولویت‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: شورایاران نقش مهمی در بهبود و توسعه همه جانبه محلات دارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، مهندس سیدامیر عباس بهاری در این نشست که با حضور دبیران شورایاری محلات ۲۰ گانه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد، نقش شورایاران در توسعه متوازن سرانه های فرهنگی اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری محله ها را قابل اهمیت خواند و افزود: نظرات شورایاری باید بصورت کارشناسانه و با استفاده از نقطه نظرات شهروندان ساکن در محلات بررسی و با همدلی و همسویی با مدیریت شهری منطقه مرتفع شود.

وی افزود: نگاه شورایاران به محلات باید نگاهی دلسوزانه و مشارکت جویانه باشد و باید رضایتمندی شهروندان اولویت برنامه های شورایاران قرار گیرد.

بهاری با اشاره به عملکرد مطلوب شورایارن در سه دوره گذشته افزود: خوشبختانه پروژه های بزرگ و مهمی توسط شورایاران در حوزه زیرساخت های شهری طی سه دوره گذشته در محله های منطقه پیشنهاد و معرفی شد که توسط شهرداری به اجرا درآمد و هم اینک شاهد تاثیر خوب آن ها در محله ها هستیم.

شهردار منطقه ۴ گفت: یکی از سیاست های شهرداری تهران تقویت محله ها و اجرای فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، ترافیکی و خدمات شهری در محله ها به عنوان کوچکترین ساختار شهرها است.

وی تکمیل ساختارهای فرهنگی و اجتماعی محلات را از مهمترین اولویت های سال جاری عنوان کرد و گفت: شورایاران نقش مهمی در بهبود و توسعه همه جانبه محلات دارند و باید از فرصت های پیش آمده برای خدمت رسانی بهره لازم را برد.

بهاری در ادامه از آغاز بازدیدهای میدانی از سطح محلات خبر داد و افزود: با آغاز رسمی فعالیت های شورایاران دوره چهارم، بازدید های میدانی از سطح محلات پس از ماه مبارک رمضان آغاز می شود و نیازهای اساسی شهروندان در اولویت نخست قرار دارد.

وی با تاکید بر تکمیل سند توسعه محلات منطقه ۴ گفت: معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه باید با همکاری و همفکری شورایاران ضمن بررسی و شناسایی مشکلات محلات، سند توسعه محلات را برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان تهیه نماید.

شایان ذکر است در این نشست دبیران شورایاری محلات به بیان نقطه نظرات و مشکلات محلات خود پرداختند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches