×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید معاون فنی مدیر عامل از پست استان قم

اقتصادتهران: حسن نژاد، معاون فنی مدیرعامل از پست استان قم بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح دیروز سی ام آذر ماه حسن نژاد، معاون فنی مدیرعامل به همراه قنبرزاده، مدیر کل سرویس های پستی و لجستیک ضمن بازدید از واحدهای ستادی و اجرایی پست قم با روسای ادارات و کارشناسان دیدار و از نزدیک با ایشان به گفتگو پرداخت .

حسن نژاد در این دیدار که بیرانوند، مدیرکل پست استان  وی را همراهی می کرد از نزدیک در جریان مسائل کارکنان قرار گرفت و به سوالات آنان در زمینه های مختلف پاسخ داد.

پس از این بازدید جلسه شورای اداری با حضور معاون فنی برگزار و درخصوص عملکرد پست استان ، وضعیت مطالبات و برخی مسائل بحث و تبادل نظر شد.

حسن نژاد با بیان شرایط جدید شرکت ملی پست اظهار داشت و ورود قریب الوقوع اپراتور های جدید اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم برند پست را تقویت کنیم و توانایی رقابت داشته باشیم و در صحنه بمانیم می بایست تفکر و رفتار اقتصادی داشت و انعقاد قرارداد هایی که زیان ده می باشد خودداری نماییم.

معاون فنی مدیر عامل کیفیت در ارائه خدمات را رمز بقای شبکه دانست و تصریح کرد: تمامی کارکنان پست باید خود ملزم به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بدانند چرا که پیشرفت شرکت تنها از راه خدمات با کیفیت و به تبع آن افزایش درآمد امکان پذیر است.

وی در ادامه به تشریح بند هایی از اساس نامه شرکت ملی پست پرداخت.

بیرانوند نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد پست استان در ۸ ماه گذشته ارائه نمود.

حسن نژاد سپس با حضور در مجتمع ناشران استان قم با مدیرعامل این مجتمع دیدار کرد.

در این دیدار خرمی مدیرعامل مجمتع ناشران با بیان اینکه حدود هزارودویست ناشر در این مجموعه صاحب غرفه هستند گفت: در حال حاضر ۲۰۰ غرفه در این مجتمع فعال می باشند که وجود یک غرفه پستی دائمی نیز در مجموعه بسیار مورد نیاز است.

حسن نژاد نیز ضمن قدردانی از توجه خرمی در زمینه حضور پست در این مجتمع خاطر نشان کرد: موضوع خرید غرفه را در هیئت مدیره مطرح می نماید تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

در پایان این سفر یک روزه، معاون فنی مدیرعامل از ساختمان میدان هفتاد و دو تن که جهت تجزیه مبادلات در حال باز سازی است بازدید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches