×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید مسوولان اقتصادی از غرفه پست بانک در نمایشگاه بین المللی تلکام

اقتصادتهران: دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونین و دیگر مسئولان و فعالان حوزه ICT از غرفه های متعدد این نمایشگاه از جمله پست بانک ایران بازدید و از نزدیک با خدمات آن آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی اظهار داشت: این بانک بعنوان بانک تخصصی حوزه ICT و بانک توسعه ای در مناطق روستائی و کم برخوردار توانسته است خدمت رسانی شایسته ای را همگام با دولت در راستای اشتغالزائی، محرومیت زدائی و توسعه عدالت اجتماعی انجام دهد.

همچنین در جریان این بازدید مهندس نعمتی عضو هیات مدیره این بانک گزارشی از وضعیت شعب و دفاتر این بانک و خدمات و فعالیت‌های آن ارائه کرد.

همچنین، دکتر رحمانی، رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی همچنین از خدمت رسانی این بانک درسطح کشور نیز تقدیر کرد.
دکتر براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز که دکتر رحمانی را در این بازدیدها همراهی می کرد گفت: پست بانک ایران توانسته است با پرداخت تسهیلات خرد، اشتغال زائی خوبی در سطح کشور به ویژه در روستاها ارائه کند.
گفتنی است: دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران هم در این بازدید ضمن معرفی خدمات و فعالیت های این بانک افزود: درحال حاضر پست بانک ایران به‌طور مستقیم بیش از ۲۲ هزار شغل مستقیم در دفاترICT سراسر کشور ایجاد کرده است و علاوه بر آن تسهیلات اشتغال زائی هم پرداخت می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches