×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید مدیرعامل پالایشگاه آبادان از نمایشگاه تکنولوژی‌های نفت و گاز بغداد در عراق

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از نمایشگاه تکنولوژی‌های نفت و گاز در پایتخت عراق بازدید و زمینه‌های همکاری‌های مشترک در زمینه های پالایشگاهی و صدور خدمات فنی مهندسی و تعمیرات اساسی واحدهای فرایندی را بررسی کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، حکیم قیم مدیرعامل این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه فنّاوری‌های نفت و گاز در عراق که با حضور شرکت‌های مهم عراقی و بین‌المللی در بغداد برپا شد، از غرفه‌های و توانمندی‌های عرضه‌شده در این رویداد بازدید و با مسئولان نفت کشور عراق در حوزه های بالادستی و پایین دستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان در جریان بازدید از این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه عراق گویای سطح بالای فعالیت‌های نفتی این کشور است و انتظار می‌رود با توسعه همکاری‌های میان کشور های ایران و عراق این سطح ارتقا یابد.

قیم با تاکید بر اینکه نتیجه ارتباطات بیشتر شرکت‌های نفتی دو کشور افزایش ظرفیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری این کشورها و استفاده از پتانسیل و توانمندی های متخصصان ایرانی خواهد بود، افزود: شرکت پالایش نفت آبادان در راستای تحقق این مهم، دیدارهایی با شرکت‌های نفتی و پالایشگاه‌های شمال ، مرکز و جنوب عراق داشته و امید است این اقدام سرآغاز انجام پروژه‌های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق و زمینه‌ساز رونق اقتصادی باشد.

مدیر مهندسی طرح‌های شرکت پالایش نفت آبادان نیز در اجلاسی که در حاشیه این نمایشگاه با حضور سخنرانان برجسته از وزارت نفت، نماینده پارلمان عراق و جمعی از سخنرانان شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار شد، به معرفی پالایشگاه آبادان و دیگر پالایشگاههای کشور ایران و ارائه توانمندی بخش‌های مختلف و همچنین برشماری اقدامات پیش رو برای تکمیل پروژه احداث فاز های ۲ و ۴ پالایشگاه آبادان پرداخت.

نمایشگاه فنّاوری‌های نفت و گاز بغداد از ۱۲ تا ۱۵ خرداد با مشارکت بیش از ۷۰ شرکت بین‌المللی از کشورهای عراق ، چین، کره جنوبی، لبنان، عربستان، امارات متحده عربی و ایران پذیرای علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه بود و در آن به نیازهای حوزه نفت و گاز عراق پرداخته و برنامه پنج‌ساله کشور عراق و نیاز به سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی بررسی شد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches